חשד לניסיון חטיפת נשק מחייל בשרון: 2 נעצרו, החייל נפצע קל

שני גברים ריססו חייל בגז מדמיע סמוך ליישוב שער אפרים ועל פי החשד ניסו לגנוב את נשקו. אזרחים שהיו במקום סייעו לנפגע והזעיקו את המשטרה. החייל פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא

זמן צפייה: 00:17

חשד לניסיון חטיפת נשק: חייל כבן 20 נפגע קל היום (שני), לאחר ששני חשודים, תושבי טייבה, ריססו אותו בגז מדמיע, ועל פי החשד, ניסו לגנוב את נשקו סמוך לשער אפרים שבשרון. אזרחים שהיו במקום סייעו לו והזעיקו את המשטרה שעצרה את השניים. החייל פונה לבית החולים מאיר שבכפר סבא. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

[brightcove_iframe video_id='news-politics-security-part-2010261158' autoplay='0' credit='אנשי הדממה' desc='זירת האירוע שבה ניסו לגנוב את נשק החייל' poster='' kid='1_gd60m1tb' duration='20'']

מפקד תחנת טייבה, אלעד קליין, מסר לאחר האירוע כי "ניידות משטרה הגיעו למקום וראו חייל ואזרח מעכבים שני חשודים. מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי החשודים הגיעו רכובים על אופנוע, ריססו בגז פלפל את החייל וניסו לחטוף את נשקו. החייל נאבק בהם ואזרח שהיה במקום נחלץ לעזרתו בתושייה רבה. השוטרים עצרו את שני החשודים, תושבי טייבה לחקירה".

מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך להודעת משטרת ישראל על ניסיון חטיפת נשק מלוחם צה"ל סמוך לצומת שער אפרים, שני חשודים תקפו ורססו גז מדמיע לעבר לוחם צה"ל ששהה בתחנת אוטובוס במרחב. הלוחם הדף אותם בהצלחה ומנע את גניבת הנשק. ‏לאחר מספר דקות הגיעו כוחות משטרה שעצרו את שני החשודים. כתוצאה מריסוס הגז, נפצע הלוחם באורח קל ופונה לקבל טיפול רפואי בבית חולים".