בתום 4 ימים של חיפושים: החשודים בחטיפת נשק מלוחם אגוז נעצרו

השניים, בני 25 מאיבטין שבצפון, אותרו בדירת מסתור בכפר זובידאת הסמוך לבסמת טבעון. אחד מהם חייל צה"ל לשעבר. מעצרם הוארך עד ליום ראשון. סנגורם: "מכחישים את מעורבותם - לא גנבו שום נשק"

זמן צפייה: 02:25

בתום ארבעה ימי חיפוש, אמש (ראשון) אותרו שני החשודים בתקיפה ובגניבת נשקו של לוחם הקומנדו בשבוע שעבר, בזמן שהיה בניווט יחיד. מעצרם של השניים, בני 25 מהכפר איבטין - אחד מהם חייל צה"ל לשעבר, הוארך עד ליום ראשון הקרוב.

חטיפת הנשק התרחשה ביער קריית אתא, סמוך לכביש 70. אמש, כאמור, נתפסו השניים לא הרחק ממקום מגוריהם בדירת מסתור בכפר זובידאת הסמוך לבסמת טבעון, כל זאת כשברשותם תחמושת גנובה. בתיעוד מיוחד ניתן לראות כיצד המסוק המשטרתי מכוון מלמעלה את הכוחות שעל הקרקע במרדף אחר החשודים עד תפיסתם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

משרד הבריאות דן בהפעלת אטרקציות ללא תו ירוק: המתווה המתגבש

לפיד: "גם אם נהיה הסיעה הגדולה בממשלה – לא בטוח שאהיה ר"מ"

אבי שלושת הילדים שנספו בשריפה: "גזירת גורל, אלוהים נתן ולקח"

שני החשודים בחטיפת נשק מחייל
שני החשודים בחטיפת נשק מחייל

"המחוז הצפוני ימ"ר צפון יחד עם יחידת יל"פ מרחב גליל ביצעו את המעצר בדירת מסתור, כאשר יחד איתם חשודים נוספים שככל הנראה סייעו בהעלמת ראיות, וסייעו לו בהיעלמותו", סיפר סנ"צ גיל משולם, קצין אח"מ גליל. בשלב זה, המשטרה מייחסת לחשודים בין היתר עבירות של אחזקת אמל"ח ושוד בנסיבות מחמירות.

"הלקוחות שלי מכחישים מכול וכול את המעורבות שלהם באירוע הנ"ל". טען עורך הדין תומר נוה, סנגורם של החשודים. "הם לא גנבו שום דבר, שום נשק מאף לוחם קומנדו כזה או אחר".

החיפושים אחר החשודים בגניבת נשק
החיפושים אחר החשודים בגניבת נשק | צילום: דוברות המשטרה

כזכור, חטיפת הנשק מלוחם הקומנדו עוררה בסוף השבוע סערה בצמרת צה"ל בשאלת תפקודו של הלוחם בשעת התקיפה. מפקד יחידת אגוז כתב לפקודיו כי "לוחם באגוז שלא יודע לנצח שני אנשים בקרב מגע וחוטפים ממנו את הנשק, לא יכול להיות לוחם אגוז". מנגד, קצינים בצה"ל - כמו גם מפקד המחוז הצפוני במשטרה ניצב שמעון לביא, שיבחו היום את תפקודו של הלוחם.