הותר לפרסום: שני לוחמי צה"ל נפלו בקרבות בצפון הרצועה

הותר לפרסום: מת מפצעיו סמ"ר בצלאל צבי קובץ, בן 20 מירושלים, לוחם בגדוד נצח יהודה בחטיבת כפיר, שנפצע קשה בשבוע שעבר בקרב בצפון רצועת עזה. שמו של חלל נוסף הותר לפרסום, סמ"ר סהר סודאי, בן 20 מתל אביב, לוחם בגדוד רותם שבחטיבת גבעתי, שנפל גם הוא בצפון הרצועה

סמ"ר סהר סודאי, סמ"ר בצלאל צבי קובץ
סמ"ר סהר סודאי, סמ"ר בצלאל צבי קובץ | צילום: דובר צה"ל

הותר לפרסום: היום (ראשון) נקבע מותו של סמ"ר בצלאל צבי קובץ, בן 20 מירושלים, לוחם בגדוד נצח יהודה בחטיבת כפיר, שנפצע קשה ב-22 במאי בקרב בצפון רצועת עזה. הלווייתו תתקיים הערב ב-18:30 בהר המנוחות גבעת שאול בירושלים. עוד התיר לפרסום צה"ל את שמו של חלל נוסף, סמ"ר סהר סודאי, בן 20 מתל אביב, לוחם בגדוד רותם שבחטיבת גבעתי, שנפל גם הוא בקרב בצפון הרצועה.

מתחילת המלחמה נפלו 636 חיילי צה"ל, בהם 287 לוחמים שנפלו בקרבות ברצועת עזה מאז החל התמרון. אלו שמותיהם וסיפוריהם.

רס"ר (מיל') גדעון חי דירוא, סרן ישראל יודקין, סמ"ר אליהו (אלי) חיים אמסלם
סרן ישראל יודקין, רס"ר (מיל') גדעון חי דירוא, סמ"ר אליהו (אלי) חיים אמסלם | צילום: דובר צה"ל

ביום רביעי התיר דובר צה"ל לפרסום את שמותיהם של שלושה לוחמים שנפלו בקרבות בצפון רצעות עזה: סרן ישראל יודקין, בן 22 מכפר חב"ד, קצין לוחם בגדוד 97 של חטיבת כפיר; סמ"ר אליהו (אלי) חיים אמסלם, בן 21 מרעננה, לוחם בגדוד 97 של חטיבת כפיר; ורס"ר (מיל') גדעון חי דירוא, בן 33 מתל אביב, לוחם ביחידת יהל"ם.

רס"ר דירוא נפל בעקבות פיצוץ מטען במבנה, בעקבותיו נפצעו באורח קשה קצין לוחם מגדוד 97 של חטיבת כפיר ולוחם במילואים מיחידת יהל"ם. סרן יודקין וסמ"ר אמסלם נהרגו מירי צלף, שהביא בנוסף לפציעתו באורח קשה של לוחם בגדוד 97 של חטיבת כפיר.