חמאס: "מופעל לחץ על ישראל"; תיעוד: כך הופצץ מחסן אמל"ח

דובר חמאס אמרי כי ישנם מאמצים בראשות מצרים להפעיל לחץ על ישראל להפסיק בתקיפות. חיל האוויר תקף בית ששימש כמחסן אמל"ח של הג'יהאד האיסלאמי. משרד הבריאות בעזה: 12 הרוגים מתחילת המבצע

זמן צפייה: 00:47

הג'יהאד האיסלאמי ממשיך לשגר רקטות בצהריים (שבת) לעבר יישובי הדרום והרחיב את הטווח לאחר שנשמעו אזעקות במודיעין ובשפלה. דובר חמאס פאוזי ברהום התראיין לערוץ המצרי א-עד ואמר כי מופעל לחץ על ישראל להפסיק בתקיפות.

"ישנם מאמצים מצד גורמים שונים, בראשם מצרים, על מנת שילחצו על ישראל להפסיק את תוקפנותה", אמר ברהום. "התקיפה של ישראל נגד אזרחים בעזה מוכיחה כי בנק המטרות של צה"ל הוא לא צבאי כפי שטען וטענותיו הם שקר. כל הזרועות הצבאיות בעזה מתאמות עמדות לגבי תגובה נגד ישראל".

הרס לאחר תקיפת צה''ל בעזה
הרס לאחר תקיפת צה''ל בעזה

צה"ל ממשיך בתקיפות ובית בשכונת שייח עג'לין ששימש כמחסן אמל"ח של הג'יהאד האיסלאמי הותקף ויש הרס רב. לפי דיווחים ברצועת עזה, מאז תחילת המבצע נהרגו 12 בני אדם ועשרות נפצעו. בנוסף, לוחמי יחידת אגוז תקפו עמדה צבאית של הג'יהאד האיסלאמי.

מאז שעות הבוקר, יישובי עוטף עזה מטווחים על ידי רקטות שנורו מהרצועה. מרבית הרקטות יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל. אזעקות נשמעו בהמשך היום גם במודיעין ובאשדוד.