רסיסי רקטה בבריכת ילדים בשדרות: "נזק נפשי שאי אפשר לתקן"

שעות אחרי שחמש רקטות שנורו מעזה יורטו על-ידי כיפת ברזל, התברר שרסיסים פגעו בשני בתים בשדרות. נטע אוחיון, תושבת העיר, גילתה שהם פגעו בחצר ביתה, בבריכת הילדים. "אומרים ש'לא נגרם נזק', אבל כן נגרם, אמרה בייאוש בריאיון ל"העולם הבוקר". "צריך טיפול שורש. אנחנו מוכנים לשבת חודשים בממ"ד או לברוח מהארץ, אבל שיטפלו בזה"

זמן צפייה: 05:18

חמש רקטות נורו לפנות בוקר (רביעי), סמוך ל-01:30, מרצועת עזה לעבר יישובי העוטף. כיפת ברזל יירטה אותן - ורסיסים פגעו בשני בתים בשדרות. כמה מהם נפלו בתוך בריכת ילדים בחצר בית משפחה בעיר. נטע אוחיון, שמתגוררת במקום, סיפרה בריאיון ל"העולם הבוקר": "את הנזק הנפשי אי אפשר לתקן. אתם יודעים מה אנחנו עוברים? אומרים ש'לא נגרם נזק'. אבל כן נגרם נזק".

לדברי אוחיון, "צריך טיפול שורש. אנחנו מוכנים לשבת חודשים בממ"ד, לברוח מהארץ - אבל שיטפלו בזה. אי אפשר לחיות כך. מה היה קורה אם זה היה חודר למטבח? אני קמה בבוקר, ובמקום להתארגן בנחת לעבודה ולקחת את הילדים לקייטנה – אני מספרת כמה הנפש שלי פגועה".

רסיסים בברכת הילדים בשדרות
רסיסי הרקטה שנפלה בבית בשדרות
תקיפה בעזה
תקיפה בעזה | צילום: רויטרס

כאמור, חמש רקטות יורטו לפנות בוקר. כשלוש שעות לאחר הירי - תקף צה"ל מתקן של הזרוע הצבאית של החמאס בבית לאהיא, ואתר נוסף במרכז הרצועה.

מעיריית שדרות נמסר: "עברנו לילה לא שקט, עם שיגור של חמש רקטות לעבר העיר. כיפת ברזל יירטה את הרקטות, אך רסיסים חדרו לשני בתים בעיר. אין נפגעים בגוף, נזק נגרם למבנים. קייטנות בתי הספר של החופש הגדול מתקיימות כרגיל". בתום הערכת מצב הוכרז על שגרה מלאה ביישובי עוטף עזה.