רמז לשורת החיסולים באיראן? בנט: "פועלים בכל זמן ומקום"

ראש הממשלה התייחס לסוגיית הגרעין האיראני בוועדת החוץ והביטחון: "העלינו הילוך. מדינת ישראל פועלת מול ראש התמנון האיראני ולא רק נגד הזרועות, כפי שנעשה בעשורים האחרונים. ימי החסינות שבהם איראן פוגעת בישראל ושולחת גרורות והיא נשארת בלי פגע – תמו"

זמן צפייה: 02:57

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הבוקר (שלישי) בדיון של ועדת החוץ והביטחון כי "השנה החולפת הייתה שנת מפנה מול איראן. העלינו הילוך. מדינת ישראל פועלת מול ראש התמנון האיראני ולא רק נגד הזרועות, כפי שנעשה בעשורים האחרונים. ימי החסינות שבהם איראן פוגעת בישראל ושולחת גרורות והיא נשארת בלי פגע – תמו.

"אנחנו פועלים בכל זמן ובכל מקום ונמשיך בזה. בשנים האחרונות איראן חצתה שורה של קווים אדומים. באפריל היא חצתה את קו 60% העשרת אורניום – בלי שום תגובה נגדית. ישראל לא יכולה להשלים עם המצב הזה והיא לא תשלים. נשמור לעצמנו את חופש הפעולה לפעול נגד הגרעין האיראני עם הסכם, בלי הסכם. שום דבר לא כובל את ידינו".

בנט הוסיף: "ביום שישי האחרון פגשתי את מנכ"ל הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) - ידידי רפאל גרוסי, ושוחחנו על כך. הוא הגיע לביקור בזק בישראל והבהרתי את העמדה של מדינת ישראל, והיא שאנחנו שומרים את חופש הפעולה תמיד כנגד תכנית הגרעין האיראנית ככל שיידרש - עם הסכם, בלי הסכם, אנחנו לא רק אומרים את זה אלא גם מקיימים את זה.

"אנחנו מצפים שמועצת הנגידים של סבא"א תציב תמרור אזהרה ברור בפני המשטר בטהרן, ותבהיר לו כי אם ימשיך במדיניותו המתריסה בתחום הגרעין, הם ישלמו על כך מחיר כבד".