ניסיון פיגוע בשומרון: 14 קליעים נורו לעבר רכב – אין נפגעים

כלי רכב ישראלי נפגע מירי סמוך לדולב. הנהג, שהיה לבדו, יצא ללא פגע והזעיק את כוחות הביטחון. צה"ל חוסם צירים ומחפש אחר המחבל. "יש להסתער על תשתיות הטרור"

זמן צפייה: 00:19

ניסיון פיגוע ירי אירע הלילה (שישי) בשומרון, כאשר 14 קליעים פגעו ברכב ישראלי סמוך ליישוב דולב. נהג הרכב, שהיה לבדו, לא נפגע באירוע והזעיק את כוחות הביטחון. צה"ל פרס מחסומים באזור והוא מחפש אחר המחבל.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ הגיב לאירוע: "לצערי הצבא נכשל במשימתו להגן על התושבים. יש לסיים את מדיניות המפגע הבודד, ולהסתער על תשתיות הטרור כדי למחוץ את התארגנויות המחבלים עוד בשלבי ההתארגנות בתוך הכפרים ולדאוג לגדיעת המוטיבציה שלהם".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

לאחר הקריאה לממשלת חירום לטיפול בקורונה: נתניהו שוחח עם גנץ

רעייתו של ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, אובחנה כחולה בקורונה

התחזית: גשם מלווה ברעמים וברקים; חשש חמור לשיטפונות בנחלים

ניסיון פיגוע בבנימין
ניסיון פיגוע בבנימין | צילום: דוברות בנימין

כזכור, בתחילת פברואר חייל נפצע קל בפיגוע ירי סמוך למקום שבו אירע ניסיון הפיגוע היום. לוחמי צה"ל הגיבו בירי לעבר המחבל ופתחו במרדף אחריו. כעבור כשבוע וחצי, צה"ל איתר את גופתו של פחר מחמוד אבו זיד קרט, תושב ביתוניא שבשומרון בן 51, המחבל שביצע את הפיגוע. הגופה אותרה תחת צמחייה בוואדי וסמוך לה נמצא כלי נשק מסוג M-16 ואקדח.

על פי ההערכות, המחבל נפגע מירי החיילים שהשיבו אש לעברו במהלך האירוע. הגופה נמצאה באזור הפיגוע. כזכור, לאחר האירוע התרחש מצוד אחר המחבל, אך גופתו נמצאה רק לאחר שבוע וחצי.