דיווח בסוריה: תקיפות אוויריות באזור דמשק וחומס

על פי הדיווחים בסוריה תקפה ישראל מטרות צבאיות באזור הבירה דמשק והעיר חומס. לדברי הסורים התקיפות הגיעו מכיוון לבנון ורמת הגולן והופעלו בתגובה מערכות ההגנה האוויריות

זמן צפייה: 01:28

על פי דיווחים בסוריה, הלילה בוצעו תקיפות באזורי דמשק וחומס ובתגובה לכך הופעלו מערכות ההגנה האוויריות. כמו כן, הסורים דיווחו על ירי אינטנסיבי של אש נ"מ מאזור חטיבה 91 של הדיביזיה הראשונה בצבא סוריה, משדה התעופה הצבאי אלמזה בדמשק ומהר קאסיון שבאזור דמשק וטענו כי מטוסי קרב של חיל האוויר הגיעו מכיוון לבנון והגולן ושיגרו טילים לעבר מטרות ומאגרי נשק באזור דמשק ובהרי קלמון.

לפי חלק מהדיווחים התקיפה כוונה גם למוצבים של צבא סוריה בפרבריה המערביים של העיר חומס שבמרכז המדינה. עוד טוענים בסוריה כי התקיפה כללה מטחי טילים ששוגרו מכיוון דרום מזרח ביירות לעבר מספר יעדים באזור העיר דמשק ולטענתם מערכות ההגנה האוויריות בלמו את המתקפה. תושבים בדמשק דיווחו על פיצוצים עזים שנשמעו ועל הבזקים בשמי האזור.

מוקדם יותר השבוע דיווחה הטלוויזיה הסורית הרשמית כי צה"ל תקף עמדה צבאית בין מג'דל שאמס לחאדר, בסמוך לגבול ישראל-סוריה ולעיירה קונייטרה, באמצעות שני טילים, וכי נשמעו הדי פיצוצים באזור.