דיווחים בסוריה: 2 חיילים נפצעו בתקיפה ישראלית בגבול עיראק

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית דיווחה כי חיל האוויר הישראלי תקף מספר אתרים של כוחות הצבא הסורי באזור דיר א-זור שבמזרח המדינה. לפי הדיווחים שני אנשי צבא סוריה נפצעו ונגרם נזק לרכוש

זמן צפייה: 01:08

בסוריה דיווחו הלילה (שלישי) על תקיפה ישראלית במזרח המדינה, סמוך לגבול עיראק, ולפי הדיווחים שני אנשי צבא סוריה נפצעו ונגרם נזק לרכוש. בדיווח של סוכנות הידיעות הסורית הרשמית "סאנא" צוין כי קצת לפני חצות ביצע חיל האוויר הישראלי תקיפה נגד מספר אתרים של כוחות הצבא הסורי באזור דיר א-זור.

הנזק שנגרם בתקיפה לפי הדיווחים בסוריה
הנזק שנגרם בתקיפה לפי הדיווחים בסוריה | צילום: מתוך טוויטר

לפני כשבועיים דיווחו בסוריה כי שני רוכבי אופנוע חוסלו על-ידי מל"ט ישראלי בדרום הגולן הסורי. לפי התקשורת הסורית, שני ההרוגים הם עלי עכאשה ("אבו ג'ראח") וזאהר אלסעדי (אבו עלאא"). בחלק מהדיווחים בסוריה צויין כי שני ההרוגים הם פעילי הג'יהאד האיסלאמי, אך זמן קצר לאחר מכן מסרו מקורות מארגון הטרור לאתר החדשות הלבנוני "אל-עהד", המזוהה עם ציר ההתנגדות, כי אין אמת בדיווחים לפיהם בכירים מהג'יהאד האיסלאמי חוסלו בתקיפה.

שבוע לפני כן אישר שר הביטחון יואב גלנט באופן חריג את הדיווחים הזרים על תקיפה ישראלית בסוריה, ואמר כי "גם אתמול בלילה קיבלנו הוכחה נוספת שבמדינת ישראל רעם המטוסים חזק יותר מכל רעשי הרקע האחרים". עוד הוא הוסיף: "בסוף מה שקובע זה הביצועים, לא הדיבורים, ולצערי, תהיה לנו הרבה עבודה בתחומים עליהם אנו אחראים".