הותר לפרסום: רס"ר במיל' יוחאי חי גלאם, בן 32 מנתניה, נפל ברצועה

החלל ה-704: רב-סמל ראשון במיל' יוחאי חי גלאם, לוחם בגדוד הסיור 6310, חטיבת ירושלים (16), נהרג בהיתקלות עם מחבלים במסדרון נצרים. הוא הותיר אחריו אלמנה ותאומות בנות שנתיים

זמן צפייה: 04:23

דובר צה"ל פרסם הערב (רביעי) את שמו של חלל צה"ל נוסף שנפל בקרבות בדרום הרצועה: רס"ר במיל' יוחאי חי גלאם, בן 32 מנתניה, לוחם בגדוד הסיור 6310, חטיבת ירושלים (16), אשר נהרג בהיתקלות עם מחבלים במסדרון נצרים. הוא הותיר אחריו אלמנה ותאומות בנות שנתיים.

מתחילת המלחמה פורסמו שמותיהם של 704 חללים, בהם 340 לוחמים שנהרגו בקרבות ברצועת עזה מאז שהחל התמרון הקרקעי. אלו שמותיהם וסיפוריהם.

סמ"ר עמית פרידמן
סמ"ר עמית פרידמן | צילום: דובר צה"ל

מוקדם יותר היום, דובר צה"ל התיר לפרסום את שמו של חלל צה"ל נוסף שנפל בקרבות בדרום רצועת עזה: סמל-ראשון עמית פרידמן, בן 19 מאור יהודה, לוחם בגדוד 932, חטיבת הנח"ל.

עמית הוא בנו של אסף פרידמן, מנהל ועדת החוץ והבטחון של הכנסת. יו"ר הוועדה, ח"כ יולי אדלשטיין, כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "בשמי ובשם ועדת החוץ והביטחון, אני מבקש לשלוח תנחומים ולחבק את משפחת פרידמן על נפילת בנם, עמית, בפעילות מבצעית אמש. בשעתם הקשה, אני מבקש לחזק את ידי המשפחה - ליאת, אסף והבנים, רועי ויובל, ואת חבריו של גיבור ישראל, עמית פרידמן. מדינת ישראל כולה מצדיעה לנופלים ותנצור את זכרם לעד".