ניסיון פיגוע בעיר העתיקה בירושלים: מחבל ניסה לירות - ונוטרל

החשוד הגיע סמוך לשער האריות, ניסה לפתוח בירי באמצעות נשק מאולתר ונוטרל. שוטר שהיה במקום נפצע קל לאחר שנפל בזמן ריצה, ופונה לבית החולים שערי צדק בעיר. נעצר חשוד נוסף בסיוע

זמן צפייה: 01:47

ניסיון פיגוע בירושלים: מחבל פלסטיני ניסה לירות הערב (שני) על עמדת שוטרים באמצעות נשק מאולתר בשער האריות בעיר העתיקה. המפגע נוטרל, לאחר שכוח משטרה רדף אחריו וירה לעברו. שוטר שהיה במקום נפצע קל, אחרי שנפל בזמן ריצה, ופונה לבית החולים שערי צדק בעיר. המפגע, בן 17 שהגיע משכם, היה חמוש בתת מקלע מאולתר. אדם נוסף נעצר בחשד שסייע לו. זירת הפיגוע נסגרה לתנועה, והמשטרה פתחה בחקירת האירוע.

פראמדיק מד"א אילן גור ארי סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו גבר כבן 36 בהכרה מלאה, אמרו לנו שבמהלך ריצה הוא נפל ונחבל, הענקנו לו טיפול ראשוני בשטח ולאחר מכן הוא פונה להמשך טיפול כשהוא סובל מחבלות בגפים ומצבו קל מאוד, בנוסף טיפלנו גם במחבל שנוטרל". יחיאל שטרן, חובש איחוד הצלה שהגיע למקום, סיפר: "הענקתי סיוע לפצוע קל מחבלות. כמו כן, המפגע נוטרל ונשאר לטיפול של כוחות הביטחון".

[brightcove_iframe video_id='news-part-2012212157' autoplay='0' credit='דוברות המשטרה' desc='תיעוד ניסיון הירי' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/q_auto,f_auto/v1608580767/m-cuup_kw5yph.jpg' kid='1_1v9lfobd' kid='1_1v9lfobd' duration='42'']

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בעלה של הנרצחת מהשומרון: "גידלה משפחת לתפארת – תחסר לכולנו"

נער גבעות נהרג בתאונת דרכים – במהלך מרדף משטרתי בבנימין

הלוחם שלא ירה על מחבל שהשליך לעברו בקבוק תבערה – יודח מלחימה

זירת פיגוע הירי בשער האריות בעיר העתיקה בירושלים
זירת פיגוע הירי בשער האריות בעיר העתיקה בירושלים | צילום: דוברות איחוד והצלה

זהו החשד לפיגוע על רקע לאומני השני ביממה האחרונה, כאשר הלילה נמצאה גופתה של אסתר הורגן, בת 52 מהיישוב טל מנשה שבצפון השומרון, ביער ריחן הסמוך לביתה, לאחר שיצאה לרוץ בו אתמול בשעות הצהריים. נסיבות המקרה בבדיקה. שב"כ מעורב בחקירת האירוע. כלבנים וגששים פועלים ביער כדי לאתר את עקבותיהם של הרוצחים. צו איסור פרסום הוטל על החקירה.

הורגן, אם לשישה, אומנית ויועצת זוגית, שבנה הקטן חגג בר מצווה לפני שלושה חודשים, יצאה, כאמור, אתמול בשעה 13:00 מביתה כדי לרוץ ביער. לאחר שלא חזרה ולא יצרה קשר, הזעיק בעלה את כוחות הביטחון. אחרי שעות של חיפושים, נמצאה גופתה ביער, כשעליה סימני אלימות קשים.

בנימין הורגן, בעלה של אסתר, ספד לה: "אסתר גידלה משפחה לתפארת, אהבה את הנכדים ועכשיו לא תהיה להם לא אימא ולא סבתא. אסתר תחסר לכולנו, למשפחה ובכלל לכל מי שהכיר אותה". הורגן הוסיף כי "אנחנו רואים את ההצלחה המרובה של המשפחה ובכלל של היישוב וזה הרבה בזכותה".