הלוחמת שושנה דגני נפצעה בחילופי האש בשומרון: מצבה קשה אך יציב

הלוחמת בת ה-21 מאיתמר, שמשרתת בגדוד אריות הירדן, נפצעה במהלך פעילות למעצר מבוקשים בכפר טובאס שבמזרח השומרון. היא נפגעה בזמן שהייתה עם המחלקה שלה בפריקה לעבר היעד, וככל הנראה כדור פגע בחומה שהייתה צמודה אליה - ורסיס פגע בראשה

זמן צפייה: 02:39

סמל-ראשון שושנה דגני, בת 21 איתמר, היא החיילת שנפצעה באורח קשה בחילופי האש בשומרון במהלך הלילה שבין יום שלישי ליום רביעי, ומבית החולים שיבא תל השומר נמסר הבוקר (חמישי) כי מצבה מוגדר קשה אך יציב.

סמ"ר דגני, שמשרתת כלוחמת בגדוד אריות הירדן, נפצעה במהלך פעילות למעצר מבוקשים בכפר טובאס שבמזרח השומרון, בחטיבת הבקעה והעמקים. במהלך הפעילות בוצע ירי לעבר כוחות צה"ל, והלוחמת נפגעה בזמן שהייתה עם המחלקה שלה בפריקה לעבר היעד. ככל הנראה כדור פגע בחומה שהייתה צמודה אליה - ורסיס פגע בראשה.

לאה, אחותה של שושנה, סיפרה היום: "היא בעוד כמה חודשים משתחררת, נמצאת ממש בסוף השירות שלה. לא דמיינו לעצמנו שמשהו כזה יקרה, אבל תמיד היה חשש כללי כי היא בתפקיד כזה. אני אשת הקשר שלה לשעת חירום, אנחנו מאוד קרובות - והתקשרו אלי בלילה להודיע לי, אבל לא התעוררתי. רק ב-6 בבוקר קמתי וקיבלתי עדכון. ישר נסענו לבית החולים. אנחנו משפחה של 11 אחים ואחיות, ואני והיא קרובות בגיל, אני שנה מעליה, אז זה היה הלם ומלחיץ. הרופאים אומרים שקרה לה נס, ואנחנו מקווים שהיא תשתקם מהר".

הלוחמת שושנה דגני שנפצעה קשה בחילופי האש בשומרון
הלוחמת שושנה דגני שנפצעה קשה בחילופי האש בשומרון

גם הלילה פעלו כוחות הביטחון גם ברחבי יהודה ושומרון, ועצרו 15 מבוקשים. במהלך הפעילות בכפר נור א-שמס התפתחו חילופי אש מול חמושים פלסטיניים, ולוחם צה"ל נפצע באורח קל מירי ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.