ראש המל"ל: "המערכה קשה, אין לחימה ללא מחיר כואב"

ביום ה-25 למלחמה, מוסר ראש המטה לביטחון לאומי צחי הנגבי הצהרה מהקריה שבתל אביב. הוא אמר: "זו מערכה חסרת תקדים בעוצמתה. הטבח פיזר את האשליות סביב חמאס. אין להם מעצורים. אין לאפשר לארגוני טרור לשלוט ברצועת עזה". הוא הדגיש: "היום שאחרי - עדיין לא קרוב"

זמן צפייה: 10:00

ראש המטה לביטחון לאומי צחי הנגבי מסר אחר הצהריים (שלישי) הצהרה מהקריה שבתל אביב, ביום ה-25 למלחמה, ואמר: "המטרה המבצעית שהוגדרה לצה"ל היא להשמיד את היכולות של חמאס והג'יהאד האיסלאמי כדי שלא יהיה עוד איום. צה"ל מבצע את משימותיו בעוצמה וביסודיות. השלב הראשון – שלב הבלימה וטיהור אזור הדרום ממחבלים - הסתיים. השלב השני החל מיד אחריו – פגיעה עוצמתית בכלל מערכי האויב מהים, מהאוויר והיבשה. השלב שמתבצע בעת הזו – שלב הפעילות הקרקעית בצפון הרצועה. זו מערכה קשה, היא כרוכה בלחימה עזה. אין לחימה בלי מחיר כואב".

"אנחנו נחושים", אמר הנגבי, "למרות הכאב, לנצח. מטרה נוספת היא ליצור את התנאים להשבת חטופינו לביתם ולמשפחותיהם. זו המחויבות הקדושה שלנו כאומה וכאזרחים". לדבריו, "הטבח פיזר את האשליות סביב חמאס. אין להם מעצורים. אין לאפשר לארגוני טרור לשלוט ברצועת עזה. הקבינט החליט פה אחד שחמאס ייחדל מלהתקיים".

לפי הנגבי, "היום שאחרי עדיין לא קרוב".