עבירות מין בכלא הצבאי: חייל נכלא עם אנס שהתעלל בו לילה שלם

פרסום ראשון: חייל ששירת כמכונאי טנקים ברמת הגולן ערק מהבסיס והסגיר את עצמו, ואז נעצר למשך לילה שלם עם עבריין מין מורשע באונס, זאת על אף תחנוניו לצאת מהתא. לאורך אותו לילה, בעוד התא מצולם, עבר החייל מסכת התעללויות מיניות - והסוהרים ניסו להשתיק את הפרשה

זמן צפייה: 02:15

פרסום ראשון: חייל ששירת כמכונאי טנקים ברמת הגולן נקלע לבעיות נפשיות וביצע עבירת עריקות, לאחריה הסגיר את עצמו מרצונו למשטרה הצבאית. עקב כך הוא הוכנס לכלא נווה צדק בבית ליד לתוך תא עם עבריין מין, אנס מורשע שנשפט לשנים ארוכות בכלא, וזה התעלל בו מינית, כך פורסם הערב (שלישי) במהדורה המרכזית.

החייל התחנן בפני הסוהרים והשוטרים הצבאיים שלא לשבת יחד איתו בתא, אך לאחר שאיש לא הקשיב לו, הוא עבר התעללות מינית חמורה במשך לילה שלם. למרות שהתא מצולם, לפי הדיווח איש לא ראה או התעניין בחייל. כשהחייל התחנן בבוקר למוחרת שיוציאו אותו מהתא, הסוהרת אמרה לו שלא יספר מה קרה לו.

מכתב חמור שהגיע מידי סבו של החייל לצה"ל למעשה פתח את הפרשה, כאשר האנס נעצר בחשד למעשים מגונים והטרדה מינית של אותו החייל, והיום בית המשפט הצבאי שחרר את החייל העריק לחלופת מעצר נוכח מה שאירע לו.

תגובת דובר צה"ל: "התקבלה תלונה לפיה חייל במעצר הוטרד מינית על ידי כלוא אחר, ונפתחה חקירה בחשד למעשה מגונה והטרדה מינית. בסיומה, יועברו הממצאים לפרקליטות הצבאית. לאחר תלונת החייל הוא הועבר לפלוגה אחרת, בנפרד מהחייל שממנו הוטרד לטענתו".