האם משדרות שבתה תועדה בהתקף חרדה: "היא שכבה על הרצפה ובכתה"

שרה דהן, שסיפרה בפוסט בפייסבוק על המשבר שחוותה בתה לאחר הירי לדרום, שחזרה בריאיון לחדשות 13 את רגעי הפחד: "הילדה שכבה עם הידיים על הראש ולא רצתה לדבר, לקח לה 40 דקות להירגע"

זמן צפייה: 03:14

שרה דהן, תושבת שדרות, פרסמה אמש (שישי) פוסט בפייסבוק ובו סיפרה על התקף החרדה שבו לקתה בתה לאחר הירי העז לעבר יישובי העוטף. בריאיון לחדשות 13 שחזרה האם את ההתרחשות: "פתאום ראיתי את הבת שלי על הרצפה - וזה גמר אותי. ניסיתי לדבר איתה והיא לא ענתה לי. הילדה פשוט שכבה עם הידיים על הראש, מלמלה ובכתה. לקח לה 40 דקות להירגע".

דהן סיפרה כי ביום שישי בבוקר, טרם הירי, יצאה עם ילדיה לטיול באזור והגענו לגבעה שממנה ראו את עזה. "הילדים נבהלו", סיפרה האם, "והבת שלי שאלה אותי למה עזה לא אוהבים אותנו. אמרתי לה - 'עזה אוהבים אותנו, אבל בתוכה יש אנשים שלא אוהבים אותנו'. הילדה אמרה לי 'אני מפחדת'", ואני עניתי לה שאני איתה ואשמור עליה".

עוד בחדשות 13:

תושבת שדרות שביתה נפגע מרקטה: "ראינו אש – והכול נהיה לבן"

חמאס בתגובה לתקיפות בעזה: הסלמה מסוכנת – ישראל תישא בהשלכות

צה"ל תקף מטרות חמאס ברצועה; צבע אדום נשמע שוב בעוטף

שרה דהן, האם שבתה תועדה בהתקף חרדה עקב שיגור מעזה
שרה דהן, האם שבתה תועדה בהתקף חרדה עקב שיגור מעזה

עוד סיפרה האם על הפוסט שהעלתה בפייסבוק לאחר המקרה והפך ויראלי. "התמונה הזאת צולמה בטעות. כשכבר הכול נרגע והילדה הייתה לקראת שינה, בכיתי וכתבתי את הפוסט. מילים שפשוט יצאו מתוכי, תחושה של תסכול. עניין של רבע שעה וזה כבר התפשט בכל מקום אפשרי".

בפוסט שפרסמה אמש, כתבה דהן: "הבת שלי, האושר הפרטי שלי, הילדה הקטנה שהבטחתי לשמור עליה מכל משמר - קפאה במקום ופשוט לא זזה למרות שהייתה בממד!! כל הגוף שלה רעד, היא ננעלה על הרצפה ולא זזה עם הידיים על הראש.. ילדה שלי אני מצטערת כל כך שאת צריכה לעבור את זה אני פה מחבקת בכל רגע ושניה".

Rocketbarzel
כיפת ברזל מיירטת רקטה מרצועת עזה בשמי הדרום

אמש, כאמור, נורו עשר רקטות בשלושה מטחים שונים ושמונה מהן יורטו על ידי לוחמי כיפת ברזל. בית בשדרות ספג פגיעה ישירה, בני הבית הספיקו להכנס למרחב המוגן ולא נפגעו. כמה אנשים הוגדרו נפגעי חרדה.

בעקבות הירי, חיל האוויר תקף במהלך הלילה (מטרות טרור של חמאס בצפון, מרכז ודרום רצועת עזה. במהלך התקיפה, אזעקת צבע אדום נשמעה בעיר שדרות וביישוב איבים. דובר צה"ל מסר כי נורה ירי שאינו רקטי משטח הרצועה לעבר ישראל. משרד הבריאות בעזה הודיע כי צעיר בן 27 נהרג ושניים נוספים נפצעו באחת התקיפות.