הג'יהאד האיסלאמי פרסם סרטון נוסף של החטוף סשה טרופנוב

הטרור הפסיכולוגי נמשך: יומיים אחרי הסרטון הקודם בו הוא תועד כשהוא אומר כי "בימים הקרובים תשמעו ממני את כל האמת על מה שקרה לי ולשאר האסירים בעזה", ארגון הטרור פרסם סרטון נוסף של הצעיר בן ה-28 שנחטף מניר עוז - בו הוא מבקש: "תעזרו לי לחזור הביתה בריא ושלם"

זמן צפייה: 02:19

הטרור הפסיכולוגי נמשך: הג'יהאד האיסלאמי פרסם הערב (חמישי) סרטון נוסף של החטוף אלכסנדר (סשה) טרופנוב, יומיים אחרי הסרטון הקודם בו הוא תועד כשהוא אומר כי "בימים הקרובים תשמעו ממני את כל האמת על מה שקרה לי ולשאר האסירים בעזה". בסרטון שפורסם הערב, באורך של כמעט 3 דקות, טרופנוב חוזר על המסרים שארגון הטרור הורה לו לומר, וציין כי מצבו טוב וכי הוא בריא.

"תעזרו לי לחזור הביתה בריא ושלם לאמא שלי, לאבא שלי, לחברה שלי, לסבתא שלי", אמר טרופנוב בסרטון שפורסם הערב, "אני רוצה לחזור הביתה ולהמשיך את החיים שהיו לי פעם. אמא ואבא, אני רוצה לפנות אליכם: כרגע מצבי טוב, אני בריא, דואגים לי, מתייחסים אליי יפה, אבל אני מבקש מכם שגם עכשיו כשהמצב לא ברור, וגם אם הנורא מכל יקרה, בבקשה תמשיכו בחיים, תשמרו על אופטימיות, ותשמרו על עצמכם, לא משנה מה".

טרופנוב בן ה-28 נחטף מבית הוריו בניר עוז ב-7 באוקטובר, יחד עם אמו ילנה, סבתו אירנה ובת זוגו ספיר כהן, ששוחררו במהלך עסקת החטופים הראשונה. אביו ויטלי נרצח בטבח בקיבוץ באותה שבת שחורה, ולפי דבריו בסרטון שפורסם הערב הוא לא יודע על כך.

סשה טרופנוב ובת זוגו ספיר כהן
סשה טרופנוב ובת זוגו ספיר כהן

בתגובה לסרטון שפורסם שלשום אמרה אימו של טרופנוב, ילנה: "מאוד משמח, אבל שובר את הלב שהוא כל כך הרבה זמן בשבי. תעשו הכל כדי להחזיר את הבן שלי ואת כל החטופים שלי".בת זוגו ספיר אמרה: "אנחנו מחכות לך שתחזור אלינו כבר, ועושות את כל המאמצים שזה יקרה בקרוב".

ממטה המשפחות נמסר: "אות החיים מאלכס טרופנוב היא הוכחה נוספת וברורה לכך שממשלת ישראל צריכה לתת מנדט משמעותי לצוות המו"מ, שיוכל להוביל לעסקה להחזרת כל החטופים, החיים לשיקום והנרצחים לקבורה".

חטופים חרבות ברזל
אירנה טאטי, ילנה טרופנוב וספיר כהן עם הנשיא יצחק הרצוג

לפני כשבועיים פרסם חמאס סרטון של נדב פופלוול, בן 51, שנחטף מקיבוץ נירים ב-7 באוקטובר. אמו של נדב, חנה פרי, נחטפה גם היא בשבת השחורה, אך שוחררה מהשבי במסגרת עסקת החטופים הראשונה. רועי פופלוול, אחיו של נדב, נרצח בטבח. משפחתו של נדב ביקשה לא להציג את הסרטון.