לחץ בגוב האריות: מבוקש הסגיר עצמו לרש"פ כדי לשמור על חייו

עמוד טלגרם המזוהה עם כנופיית הטרור שבשכם פירסם הודעה לפיה פעיל "גוב האריות" הסגיר עצמו למנגנוני הביטחון הפלסטיניים, לאחר שנותר היחיד למשפחתו, וזאת מתוך חשש לחייו. לפי מקורות פלסטינים יש לחץ ותחושת הנרדפות בקרב פעילי החבורה

מחמוד אלבנא, הבכיר בגוב האריות אשר הסגיר עצמו למנגנוני הרשות

עמוד טלגרם המזוהה עם כנופיית "גוב האריות" פירסם הערב (רביעי) הודעה מפי מקורות מקומיים בשכם, ובה נכתב כי "בהתאם לבקשת 'ערין אלאסוד', המבוקש מחמוד אלבנא מסגיר את עצמו למנגנוני הביטחון הפלסטיניים כדי לשמור על חייו, לאחר שנותר היחיד למשפחתו. ידוע כי הוא נפצע יחד עם ודיע אל-חוח אשר נהרג בפעולה האחרונה".

ואכן, הערב הסגירו את עצמם למנגנוני הרשות הפלסטינית באופן רשמי שני פעילים של תשתית הטרור שמאתגרת את מערכת הביטחון, האחד הוא מחמוד אלבנא והשני הוא מג'אהד עכובה. ניתן להניח כי מהלכים אלו מושפעים מהפעולה האחרונה בקסבה בשכם, אז הושמדה מעבדת מטענים של כנופיית הטרור וחוסל ודיע אל-חוח, אשר עמד בראש תשתית הטרור. לפי מקורות פלסטיניים, יש לחץ ותחושת הנרדפות בקרב פעילי "גוב האריות".

וודיע אל לחוח, בכיר גוב האריות בשכם
וודיע אל לחוח, בכיר גוב האריות בשכם

הבוקר דווח כי במהלך הלילה עצרו לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב 18 מבוקשים במרחב אוגדת יהודה ושומרון, שלושה מהם משויכים ל"גוב האריות", וחשודים במעורבות מרכזית בפעילויות טרור. בתוך כך, צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל, שומרים כל העת על כוננות עליונה מחשש לפיגוע נקם.