צה"ל מאשר: בוצע ניסיון שיגור כושל של רקטה מג'נין לישראל

קבוצת טרור המכונה "חטיבת עייאש" פרסמה תיעוד של רקטה לפני שיגור וטענה כי ירתה אותה לעבר היישוב שקד שבצפון השומרון. בצה"ל אישר את הדיווח: "בוצע ניסיון שיגור כושל, מתנהל מצוד אחר חשודים"

זמן צפייה: 00:57

קבוצת טרור המכנה עצמה "חטיבת עייאש" פרסמה הבוקר (שלישי) תיעוד שבו נראית רקטה לפני שיגור, לצד הודעה שבה נאמר כי בוצע שיגור מאזור ג'נין לעבר ישראל, שכוונה ליישוב שקד שבצפון השומרון. לאחר בדיקות, צה"ל אישר את הדיווח: "בוצע נסיון שיגור כושל של רקטה מאולתרת לפני זמן קצר בחטיבת מנשה. כוחות צה"ל איתרו את שרידי הרקטה והמשגר המאולתרים וחבלנים נמצאים בנקודה למציאת חומרי נפץ. כוחות צה"ל מחפשים אחר חשודים".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2308151030' autoplay='0' credit='' desc='התיעוד שפרסמו הפלסטינים' poster='' kid='1_8s6lktia' duration='19']

גם בחודש שעבר פרסמו פלסטינים מג'נין סרטון שבו נראה שיגור רקטה לעבר המושב רם-און שבחבל תענך, הסמוך לגדר בצפון השומרון. צה"ל בדק וסרק באזור, וכעבור זמן קצר אישרו גורמי ביטחון כי אכן שוגרה רקטה למרחק של כ-20 מטרים. שרידיה אותרו בשטח הפלסטיני.

שבועיים לפני כן הפיץ ארגון פלסטיני המזוהה עם חמאס תיעוד של "ירי שתי רקטות אל עבר ההתנחלות שקד". זמן קצר לאחר מכן הודיעו בצה"ל כי "אותרו שני שרידי רקטות מאולתרות, הן לא היוו סכנה לתושבים".