עשרות מתנחלים נכנסו לכפר פלסטיני: "השליכו אבנים וגרמו נזק"

עשרות רעולי פנים שהגיעו מהיישוב איתמר תקפו פלסטינים בכפר רוג'ייב דרומית-מזרחית לעיר שכם. במקום התפתח עימות אלים שכלל זריקת אבנים בין הצדדים, ונגרם נזק למספר רכבים של פלסטינים. צה"ל: "כוחות הביטחון בלמו את החיכוך ופיזרו את הפורעים"

זמן צפייה: 00:19

עשרות מתנחלים רעולי פנים שהגיעו מהיישוב איתמר תקפו היום (שבת) פלסטינים בכפר רוג'ייב דרומית-מזרחית לעיר שכם. במקום התפתח עימות אלים שכלל, בין היתר, זריקת אבנים בין המתנחלים לבין פלסטינים ששהו במקום.

מצה"ל נמסר כי "כוחות צה"ל ומג"ב שהיו פרוסים במקום לאבטחת מטיילים, יחד עם תגבור נוסף שהוקפץ למקום במהירות, בלמו את החיכוך ופיזרו את הפורעים". כמו כן, נמסר כי כתוצאה מזריקות האבנים נגרם נזק למספר רכבים של פלסטינים.

[brightcove_iframe video_id='news-part-2408241637' autoplay='0' credit='' desc='עימותים בין מתנחלים ופלסטינים' poster='' kid='1_ywpozik6' duration='13']

אתמול תקף שר הביטחון יואב גלנט בחריפות את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, על רקע עימותו של האחרון עם ראש השב"כ רונן בר סביב סוגיית הפשיעה הלאומנית בשטחים במהלך דיון הקבינט המדיני-ביטחוני. בפוסט שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב גלנט: "מול המעשים חסרי האחריות של השר בן גביר המסכנים את הביטחון הלאומי של מדינת ישראל ויוצרים פילוג פנימי בעם, ראש שירות הביטחון הכללי ואנשיו מבצעים את תפקידם ומתריעים מפני ההשלכות החמורות של מעשים אלו".

בן גביר מיהר להגיב לגלנט: "הבטחת להחזיר את לבנון לתקופת האבן, בינתיים אתה מחזיר את הצפון לתקופת האבן. במקום לתקוף אותי בטוויטר, תתחיל לתקוף את החיזבאללה בלבנון".