אם שנכחה בבריכה בעת האזעקה בעוטף: "ילווה את הילדים כל חייהם"

יפעת בן שושן השגיחה על הילדים במהלך השחייה הלילית בנתיב העשרה, שנקטעה בשל השיגור מהרצועה. בריאיון ל"עולם הבוקר" שחזרה את רגעי הבהלה: "יהיה להם קשה לחזור לבריכה אחרי התקרית"

זמן צפייה: 03:49

אזעקת הצבע אדום שנשמעה אתמול (רביעי) במושב נתיב העשרה שבנגב הפתיעה את 50 הילדים מהמושב בזמן שחייה לילית. המבוגרים שהתנדבו להשגיח על הילדים נאלצו לעזור לילדים המבוהלים לצאת מהבריכה ולהיכנס למרחבים המוגנים.

יפעת בן שושן, תושבת נתיב העשרה, הייתה מהמבוגרים שנתפסו לא מוכנים והיו צריכים לתפעל את האירוע המפתיע. בשיחה עם התוכנית "העולם הבוקר" סיפרה שושן על רגעי האימה: "זאת הייתה שחייה לילית אחרונה לעונה. אזעקת הצבע אדום הגיעה משום מקום. היינו בסך הכל שלושה מבוגרים שהשגיחו על חמישים ילדים שהיו בתוך המים. מרגע שהופעלה האזעקה נאלצנו לעזור לילדים לצאת מהמים תוך כדי שהם מבוהלים".

לכתבות נוספות בנושא:

אזעקה באמצע שחייה לילית: זוהה שיגור מעזה שנפל בשטח הרצועה

מטפל במרכז חוסן על שגרת התושבים בדרום: "החרדות רק מצטברות"

ארבעה פצמ"רים שוגרו לעבר ישראל; צה"ל תקף בתגובה עמדת חמאס

הבריכה הריקה לאחר צבע אדום
הבריכה הריקה לאחר צבע אדום

עוד סיפרה בן שושן כי הורי הילדים לא נכחו במקום וכי הילדים חוו טראומה קשה: "יש ילדים שיהיה להם מאוד קשה לחזור לבריכה אחרי אתמול. לא יהיה להם קל להתחיל את שנת הלימודים בצורה הזו. מה שהם חוו אתמול ילווה אותם לכל החיים וזה מאוד עצוב לי".

בן שושן סיפרה כי לא הפעילה מצלמה וצילמה את האירוע: "מנוסה המונית לא מצטלמת טוב. בשנה שעברה כשהיה אירוע דומה אז כן הוצאתי את המצלמה. אני חושבת שהיה עדיף לא לצלם הפעם. אני לא חושבת שהילדים האלה צריכים לראות מה קרה להם. ההיסטריה הייתה מספיק גדולה והתמונות היו מספיק קשות". בן שושן סיפרה על שגרת החיים הקשה שתושבי המושב חווים ביום יום: "אנחנו חיים את הדריכות כל שעה ביום. זה לא צריך להיות ככה. מדינת ישראל מספיק חזקה. הדרום לא שקט כבר שנה וחצי ובמצטבר 18 שנים"