דיווח פלסטיני: 2 הרוגים מאש צה"ל בג'נין, בהם פעיל גא"פ

במסגרת פעילות של כוחות צה"ל ומג"ב במחנה הפליטים בעיר, נהרג אדהאם ג'בארין מפקד שטח ב"גדוד ג'נין" של הג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני. כמו כן, בכיר הג'יהאד, ח'אלד אבו זיינה, נעצר יחד עם שני בניו

זמן צפייה: 00:25

חילופי אש בג'נין: במסגרת פעילות כוחות צה"ל ומג"ב לפנות בוקר (חמישי) בג'נין ובמחנה הפליטים בעיר, 2 פלסטינים נהרגו מאש צה"ל, כך לפי הדיווחים הפלסטיניים. במהלך המבצע המשותף לסיירת חרוב, יחידת מגלן ומג"ב, נתפסו אמצעי לחימה ונשקים רבים, וחייל נפצע קל, כתוצאה ממטען שהושלך לעבר הכוחות.

בתוך כך, במסגרת העימותים, נהרג אדהאם ג'בארין - בן 25, מפקד שטח ב"גדוד ג'נין" של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני. עוד הפלסטינים טוענים כי בנוסף לג'בארין, נהרג גם ג'וואד בוואקנה, בן 57, מורה במקצועו. לדברי הפלסטינים, בוואקנה נהרג מירי צלף בעת ששהה בביתו. כמו כן, במהלך פעילות הכוחות במחנה הפליטים, כוחות צה"ל עצרו את בכיר הג'יהאד האיסלאמי, ח'אלד אבו זיינה, יחד עם שני בניו.

חלק מאמצעי הלחימה שנתפסו הלילה על ידי כוחות צה''ל ומג''ב
חלק מאמצעי הלחימה שנתפסו הלילה על ידי כוחות צה''ל ומג''ב | צילום: דובר צה''ל

מאוחר יותר, מדובר צה"ל נמסר כי במהלך פעילות הכוחות במחנה הפליטים ג'נין, "ירו הכוחות לעבר חמושים אשר ירו ירי מאסיבי לעברם, זוהו פגיעות. כמו כן, הושלכו מטענים לעבר הכוחות. הכוחות איתרו והחרימו נשק מסוג M-16, מספר רב של חלקי נשק, ציוד צבאי, לבנות חבלה ותחמושת". בסך הכל, כך לפי הודעת דובר צה"ל, עשרה מבוקשים נעצרו הלילה ברחבי יהודה ושומרון.