3 פלסטינים נפצעו בעימות עם מתנחלים בשומרון, אחד מהם במצב קשה

לפי דיווחי הפלסטינים שהגיעו לעבוד את אדמתם סמוך לשילה, כעשרים מתנחלים החלו בזריקת אבנים לעברם מהגבעה הסמוכה, ולאחר מכן הציתו את האדמה וחמישה רכבים. אחד המתנחלים ירה לפי הטענות מטווח של כ-15 מטרים ופגע בראשו של פלסטיני שפונה במצב קשה. שני פלסטינים נוספים ושוטר ישראלי נפצעו קל מדריסה

זמן צפייה: 00:50

שלושה פלסטינים נפצעו היום (שישי) בעימות עם מתנחלים סמוך ליישוב עדי עד, באזור שילה שבדרום השומרון, בהם אחד שנורה בראשו ונפצע באורח קשה. שני פלסטינים נוספים נפצעו קל מדריסה, וגם שוטר ישראל אחד נדרס ונפצע באורח קל.

מצה"ל נמסר כי העימות כלל זריקת אבנים הדדיות וירי של אזרחים ישראלים, וכתוצאה המעימות נפצעו מספר פלסטינים ואזרח ישראלים, בנוסף למספר כלי רכב פלסטיניים שהוצתו. כוחות צה"ל, מג"ב ומשטרה קפצו למקום והשתמשו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי לאוויר על מנת להפריד בין הצדדים.

לפי הפלסטינים שנכחו באירוע, הפלסטינים הגיעו הבוקר לעבוד את אדמתם, ולאחר כמה שעות הגיעו כעשרים מתנחלים מכיוון הגבעה הסמוכה, והחלו בזריקת אבנים לעבר הפלסטינים. עם התרחקות הפלסטינים מהאדמה, החלו המתנחלים להצית את האדמה, וכן הציתו חמישה רכבים.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2305261753' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד הצתת הרכבים' poster='' kid='1_0o90q977' duration='7']

עוד טענו הפלסטינים כי המתנחלים החלו לירות לעברם, כאשר אחד המתנחלים ירה באקדח מטווח של כ-15 מטרים ופגע בראשו של שאדי טארק רפאיל, שנפצע באורח קשה. השניים הנוספים שנפצעו באורח קל מפגיעת רכב של מתנחלים שדרס אותם הם עמר מצטפא אבו עליא ומחמד חמזה אבו עליא.