ירי על רכב בהר חברון, אין נפגעים; אב טיפל בבנו שנפצע מאבנים

סמוך ליישוב כרמל נפתחה אש לעבר רכב ישראלי. אין נפגעים, אך נזק נגרם למכונית. זמן קצר לאחר מכן דווח על פצוע מיידוי אבנים בכביש סמוך. פראמדיק מד"א שהיה בזירת הירי הוזנק למקום לאחר שבנו התקשר אליו וסיפר לו כי הוא נפצע מיידוי אבנים. מצבו קל

זמן צפייה: 04:09

שני מחבלים רעולי פנים פתחו הערב (שלישי) באש לעבר רכב בכניסה ליישוב כרמל שבהר חברון. אין נפגעים, אך נזק נגרם למכונית.

זמן קצר לאחר מכן התקבל דיווח במרחב נגב של מד"א על פצוע מיידוי אבנים לעבר רכב, בכביש 556, סמוך לכרמל. "פאראמדיק מד"א שהוזנק לאירוע הופתע לגלות כי הפצוע הוא בנו בן ה-19 שנפצע באורח קל משברי זכוכיות. הפצוע מטופל על ידי צוות מד"א ומפונה לביה"ח סורוקה עם פציעות בפנים ובגפיים", נמסר.

אלעד פס, הפראמדיק שקיבל קריאה על בנו, אמר לחדשות 13 זמן קצר אחרי האירוע: "הוזנקנו לאירוע ירי שהיה על הציר סמוך ליישוב. חברנו לכניסה עם הרכב שספג את הירי - ותוך כדי שאנחנו מתשאלים את הבחור שירו עליו ולא נפגע, הבן שלי התקשר ואמר שהוא חטף סלע ברכב ושהוא נפגע.

"הוא הגיע אלינו וחבשתי אותו והוא פונה לבית החולים. זה היה לא כל כך נעים. קשה לטפל במשפחה - ובטח בילד שלך. הוא אמר לי שהוא בסדר, אבל עד שאתה לא רואה בעיניים אתה לא יודע. זרקו עליו סלע מאוד גדול וזה היה יכול להיגמר אחרת לגמרי. הבן שלי מתנדב במד"א בעצמו גם כן".