בשל פגיעת ציפור: המסוק שבו טס הנשיא הרצוג נחת נחיתת חירום
במהלך טיסה שגרתית נאלץ המסוק לנחות בבסיס חיל האוויר במרכז הארץ. אין נפגעים ולא נגרם נזק לכלי הטיס
אור הלר | 19:56

נשיא המדינה יצחק הרצוג | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
מסוק צה"ל שהוביל את נשיא המדינה בטיסה שגרתית מוקדם יותר היום (חמישי) נחת בבסיס חיל האוויר במרכז הארץ, בעקבות פגיעת ציפורים.
מדובר צה"ל נמסר כי באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם נזק למסוק.
"כחלק מנוהל שגרתי", אמרו בצה"ל, "צוות הטיסה הועבר למסוק אחר והמשיך בטיסתו. המסוק הועבר להמשך טיפול של הצוותים הטכניים בחיל האוויר במטרה להשיבו לפעילות רציפה בהקדם".
תגיות: יצחק הרצוגנחיתת חירום


