רויטל יהוד ודביר שרביט נרצחו במטח לק"ש: "ירדו לטייל עם הכלב"

בני הזוג שנרצחו במטח לקריית שמונה הם רויטל בת ה-45 ודביר בן ה-43. הם התגוררו בעיר בשנתיים האחרונות, אליה עברו מאילת לאחר שהחלימה רויטל ממחלת הסרטן. אחותה אמרה בכאב: "הייתה אישה שכל כולה טוב". בן משפחתו של דביר: "אדם רודף צדק"

זמן צפייה: 00:58

הותר לפרסום: בני הזוג שנרצחו במטח לקריית שמונה מוקדם יותר היום (רביעי) הם רויטל יהוד בת ה-45 ודביר שרביט בן ה-43, בני זוג שהתגוררו בעיר במהלך השנתיים האחרונות. הם נהרגו מפגיעת רסיסים לצד שלושת כלביהם, כאשר יצאו לטייל איתם לא הספיקו להגיע למרחב מוגן. דביר ייטמן בבית העלמין בקריית ארבע, ורויטל בבית העלמין בבאר שבע. טרם נקבעו מועדי הלוויותיהם.

לפני כשנתיים החלימה רויטל ממחלת הסרטן, והחליטה לעבור מאילת לקריית שמונה בעקבות בן זוגה דביר, שהחל לעבוד כקונדיטור בגליל. בחודשים האחרונים ניסו בני משפחתה של רויטל לשכנע אותה לעזור את העיר עקב המצב הביטחוני ולעבור לגור בבאר שבע, אך בני הזוג החליטו לא לעזוב את קריית שמונה.

אחותה של רויטל אמרה בכאב: "הלב שלנו שבור. לא מאמינים שרויטל כבר לא איתנו. היא הייתה אישה שכל כולה טוב. מי שמחזיר את נשמתו לבורא עולם בחודש אלול ועוד לפני יום כיפור הוא צדיק - ורויטל הייתה צדיקה".

בן משפחתו של דביר, מאיר (מיקו) בן שטרית, אמר: "איבדנו אדם מדהים שכל כולו לב ענק. אדם שאוהב לעזור ורודף צדק. אנחנו מרגישים בחלום רע, אבל לצערנו זו המציאות האיומה שלנו".

זירת הפגיעה בקריית שמונה
זירת הפגיעה בקריית שמונה | צילום: אייל מרגולין, פלאש 90
זירת הפגיעה בקריית שמונה
זירת הפגיעה בקריית שמונה | צילום: אייל מרגולין, פלאש 90
פגיעה ישירה בקריית שמונה
זירת הפגיעה ישירה בקריית שמונה | צילום: חדשות 13

כ-20 רקטות שוגרו לעבר קריית שמונה במטח בו נהרגו רויטל ודביר. אביעד הרץ, חובש רפואת חירום במד"א, סיפר: "כשקיבלנו את הדיווח על פצועים, יצאנו בכוחות גדולים לזירות שבהן התקבלו קריאות. ביצענו בשניים בדיקות רפואיות, אבל הפציעה שלהם הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".