בתום סריקות בעוטף עזה: נתפס פלסטיני שנמלט באזור

לאחר שהחשוד, שביקר בישראל, נמלט מרכב ההסעה שאמור היה להשיבו לרצועה באזור המועצה האזורית חוף אשקלון, החל צה"ל בסריקות אחריו. התושבים התבקשו להישאר בבתים, אך כעבור זמן קצר חזרו לשגרה

זמן צפייה: 00:36

צה"ל לכד הערב (רביעי) בתום סריקות פלסטיני חשוד, שביקר בשטח ישראל לאחר שקיבל היתר, והיה אמור לחזור לרצועת עזה, אך עזב את רכב ההסעה ונמלט לאזור של אחד היישובים במועצה אזורית חוף אשקלון. בתחילה התבקשו התושבים להישאר בבתים, אך בתום הערכת מצב של צה"ל הובהר כי הוא אינו חמוש או מסוכן, והתושבים חזרו לשגרה. מחסומים נפרסו בכמה מוקדים באזור.

[brightcove_iframe video_id='news-politics-security-20191106-2004' autoplay='0' credit='' desc='סריקות בעוטף עזה' kid='1_z1wew0yj' duration='9'']

כזכור בסוף השבוע חיל האוויר תקף מטרות טרור של חמאס בצפון, מרכז ודרום רצועת עזה. זאת, בתגובה למטח הרקטות שנורה לעבר שדרות במהלך יום שישי בערב. במהלך התקיפה, אזעקת צבע אדום נשמעה בעיר שדרות וביישוב איבים. דובר צה"ל מסר כי נורה ירי שאינו רקטי משטח הרצועה לעבר ישראל. משרד הבריאות בעזה הודיע כי צעיר בן 27 נהרג ושניים נוספים נפצעו באחת התקיפות.

דובר צה"ל פירט כי מטוסי קרב של צה"ל תקפו מגוון רחב של יעדי טרור, בהם מתחם צבאי של הכוח הימי של הארגון, מתחם צבאי של מערך ההגנה האווירית של הארגון, מתחם צבאי המכיל סימולטור לירי נגד טילים, מתחמי אימונים, אתר לייצור אמצעי לחימה, מתחם צבאי המשמש כמחסן אמצעי לחימה ותשתיות תת-קרקע של חמאס.