ליברמן: "איראן מתכננת לישראל שואה תוך שנתיים"

התחזית הקודרת של יו"ר ישראל ביתנו: בריאיון לגלי צה"ל אמר ח"כ אביגדור ליברמן כי בטהרן "שוקדים על תקיפה רב-זירתית של ישראל: חיזבאללה מלבנון, מיליציות שיעיות מסוריה, חמאס מעזה ובתווך - יהודה ושומרון"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן | צילום: נעם ריבקין פנטון, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן הזהיר הבוקר (רביעי) בריאיון לספי עובדיה ויניר קוזין בגלי צה"ל, כי "איראן מתכננת מתקפה כוללת על ישראל תוך שנתיים. אנחנו בדרך לשואה".

ליברמן הוסיף: "שוקדים שם במלוא הכוח על התוכנית וכרגע יש להם אורניום מועשר בכמות שמספיקה לפצצות רבות. אני קורא את זה בכל העיתונים. התקבלה אצלם ההחלטה. בתקשורת האיראנית אומרים את זה בפומבי".

עוד אמר ליברמן כי בטהרן "שוקדים על תקיפה רב-זירתית של ישראל: חיזבאללה מלבנון, מיליציות שיעיות מסוריה, חמאס מעזה ובתווך - יהודה ושומרון". לפי ליברמן, "כל זה ילווה בירי מסיבי של מיליציות מעיראק והחות'ים בתימן ותקיפה ישירה של מאות טילים בליסטיין מאיראן על תל אביב ועל התשתיות הלאומיות של ישראל".

המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי עם ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה
המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי עם ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה | צילום: רויטרס

יו"ר ישראל ביתנו התעקש כי "זו כבר לא השערה או חומר סודי". הוא תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אין לו שום יכולת ארגונית או ניהולית. צריך לשעבד את כל תפקוד המדינה לקראת העימות הזה: לבצע קיצוצים דרמטיים בתקציבים של משרדים מיותרים. הכסף חייב ללכת להצטיידות ופיתוח נשק".