נכנס לקלנדיה והותקף: גבר נפצע קל בראשו מיידוי אבנים

גבר כבן 35 הותקף בכפר קלנדיה הסמוך לירושלים לאחר שנכנס עם רכבו הפרטי עקב טעות באפליקציית הניווט, והותקף באבנים ובמוטות ברזל. הפצוע הגיע למחסום קלנדיה, שם הוא קיבל טיפול רפואי מצוותי מד"א שפינו אותו לבית החולים. "עשו עליי לינץ' כי ראו אותי עם כיפה"

זמן צפייה: 00:14

עומר נחמן קרייף, כבן 35, נחבל בראשו לאחר שפלסטינים יידו לעברו אבנים הבוקר (שלישי) בכפר קלנדיה הסמוך לירושלים. קרייף נכנס ברכבו לקלנדיה, לטענתו עקב טעות באפליקציית הניווט, והותקף באבנים. הוא הגיע למחסום קלנדיה כשהוא פצוע במצב קל, שם טיפלו בו חובשים ופראמדיקים של מד"א, ולאחר מכן הוא פונה לבית חולים שערי צדק בירושלים בהכרה מלאה עם חבלת ראש.

"עשו עליי לינץ' כי ראו אותי עם כיפה", אמר קרייף לחדשות 13: "שברו לי את החלונות, זה היה כמו פיגוע. בטעות נכנסתי בגלל הוויז". קרייף סיפר כי היה בדרך לכותל וטעה בדרך, "עברתי מחסום ולא ידעתי, התנפלו עליי 50 או 100 אנשים, זרקו עליי אבנים פיצצו לי את החלון".

הפצוע שהותקף בקלנדיה
הפצוע שהותקף בקלנדיה

בתוך כך, כוחות הביטחון עושים מאמצים רבים לגדוע את גל הטרור מהשבועיים האחרונים, כאשר במהלך הלילה כוחות הביטחון עצרו 23 מבוקשים במספר מוקדים ביהודה ושומרון, בין היתר בכפרים דיר אל עסל, עין יברוד, א-זבדדה ובעיר קלקיליה.

במקביל, במהלך הלילה בוצעה פעולת תג מחיר בעיירה בני נעים הסמוכה לחברון. אלמונים ריססו מגן דוד על רכב פלסטיני ושברו את החלון שלו. ככל הנראה מדובר בתגובה לשני הפיגועים אתמול, במחסום שועפאט ומוקדם יותר בעיר העתיקה, כאשר נער בן 17 נדקר ונפצע קל.