סמ"ר עומר טביב הובא למנוחות: "לא מעכלים את החור שנפער בלב"

מאות ליוו את לוחם הנח"ל שנהרג מירי נ"ט בגבול הרצועה בדרכו האחרונה. אמו: "בחלומות השחורים שלי לא חשבתי להגיע לעת הזאת". דודתו: "היית ילד מפרגן ואוהב, חברתי וטוב לב - נשמה טובה"

זמן צפייה: 01:45

מבצע שומר החומות: סמ"ר עומר טביב, הלוחם בן ה-21 שנהרג אתמול מירי נ"ט בגבול רצועת עזה, הובא הבוקר (חמישי) למנוחות בבית העלמין באליקים.. מאות הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה.

"אני מסרבת להאמין שבמקום ברכה לשחרור מצה"ל, אני מחפשת מילים לסכם את תקופת חייך ולבטא את המקום שלך בלב שלי, של אבא ושל יגל", ספדה לו אמו טלי. "אני מצטערת, עומר שלי, אבל אני לא יודעת לעשות זאת. בחלומות השחורים שלי לא חשבתי להגיע לעת הזאת".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תוך שעה: צה"ל פגע ב-3 חוליות נ"ט שתכננו ירי לעבר ישראל

עקב מות בן ה-5: תיבחן אפשרות להחליף את כל חלונות הממ"ד בעוטף

בשל אירועי האלימות: צו גיוס ל-10 פלוגות מג"ב במילואים

סמ״ר עומר טביב, הרוג מפגיעת נ''ט
סמ״ר עומר טביב, הרוג מפגיעת נ''ט | צילום: באדיבות המשפחה

גם דודתו שקמה נפרדה ממנו בדמעות, ואמרה: "עומריקו שלנו האהוב, אני רגילה לכתוב לך בכל שנה ברכת יום הולדת, לא סתם של 'מזל טוב', אלא ברכה שיוצאת עמוק מתוך הלב ושמורה לאנשים מיוחדים כמוך. כולם בוודאי יודעים כמה תכונות טובות ומיוחדות היו בך, ילד טוב להורים, נכד מדהים לסבים ולסבתות שלו, חבורתי וטוב לב, בקיצור - נשמה טובה".

"אנחנו לא מעכלים עדיין את החור שנפער לכל אחד מאתנו בלב", הוסיפה שקמה. "אנחנו חולמים להתעורר מהחלום הרע הזה ולראות אותך לבוש יפה, חתיך ולא מפספס אף אחד מאתנו עם נשיקה מלאה באהבה. מבטיחה לך שנשמור על אבא, אמא ויהודית. בבקשה תן לנו כוחות ללמוד לחיות בלעדיך. לנצח תמשיך להיות חלק מהמשפחה ולעד ננצור אותך בלב שלנו".

דודתו של סמ''ר עומר טביב בלווייתו, נ''ט, נחל, לוויה, קורנט
דודתו של סמ''ר עומר טביב בלווייתו

טביב, לוחם בגדוד 931 של חטיבת הנח"ל, היה אמור להשתחרר משירותו הצבאי בחודש הבא. אתמול, כאמור, הוא נהרג מפגיעת נ"ט בגבול רצועת עזה. הוא הותיר אחריו הורים ואח קטן.

טביב למד בבית הספר "התקווה" ובתיכון "מגידו", והיה חניך בתנועת הנוער בני עקיבא. ביישוב אליקים, סיפרו עליו כי היה "מאוד חברותי, פתוח ובעל חוש הומור שבלט בנוכחותו וברוח ההתנדבות שלו. עומר היה שנון, מלא בטוב וחבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו. איש שיחה שידע מתי להיות רציני ומתי להצחיק - ואהב מאוד כדורגל".