מאות ליוו למנוחות את רס"ן אלחרר: "היית הכול בשבילי"

בני משפחה וחברים מלווים למנוחות את רס"ן איתמר אלחרר, אחד משני הקצינים שנהרגו בתקרית הירי הקטלנית הלילה בנבי מוסא. אשתו אור סיפרה: "ראיתי כמה אתה שמח בשליחות שלך. בחרנו במשותף בחיי צבא מתוך ידיעה שלמה של הקושי ושל מה שיכול לקרות". אמו: "לא מאמינה שאתה בארון"

זמן צפייה: 01:14

בבית העלמין בקריית מלאכי הובא היום (חמישי) למנוחות רב-סרן איתמר אלחרר, אחד משני הקצינים שנהרגו בתקרית הירי הקטלנית הלילה בנבי מוסא. בשעה זו מובא למנוחות רב-סרן אופק אהרון בבית העלמין בגן יבנה.

אמו של איתמר ספדה לו: "ראיתי עכשיו את פנייך. כאילו אתה ישן על השטיח בבית. אבל לא. אתה בתוך ארון. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה. נוח על משכבך בשלום איתמר שלי". אשתו של איתמר, אור, המשיכה לאחר מכן: "לפני כמעט שנתיים, ביום החופה, שאלו אותי מה איתמר בשבילך. התשובה שלי הייתה שהוא הכול, הוא השלווה, השקט שלי, העצבים, האהבה. אהוב שלי, הגעתי לפה כמו שאתה אוהב. עם המטפחת האהובה עלייך. בלי איפור, חשופה ואמיתית".

רס''ן איתמר אלחרר ורס''ן אופק אהרון, נבי מוסא
רס''ן איתמר אלחרר ורס''ן אופק אהרון, נבי מוסא

עוד אמרה אור אלחרר: "שלוש השנים האחרונות יחד איתך היו המאושרות בחיי. מהתחלה היה ברור לי לאן זה הולך. אנחנו מתחתנים, מקימים בית ומביאים ילדים ומשלבים את זה עם הצבא. אתה הכי טוב בהכול. הבן הכי טוב, האח, הנכד ובשבילי הבעל הכי טוב והחבר הכי טוב שלי. תמיד היית שם בשבילי גם אם זה היה מרחוק, אבל תמיד הרגשתי אותך. בחרנו במשותף בחיי צבא מתוך ידיעה שלמה של הקושי ושל מה שיכול לקרות. בשבילי זו לא הייתה החלטה קשה לקבל. ראיתי כמה אתה שמח בשליחות שלך וכמה אתה אוהב את החיילים שלך. כל זה גרם לי להיות חזקה ומאושרת שאתה נמצא במקום הנכון לך גם אם הוא לא היה הנכון בדיוק לנו".

בקול חנוק היא סיימה את דבריה: "תודה על השנים הכי טובות שדאגת, אהבת וחיבקת ואפילו כשהצקת. אני מצטערת על כל הרגעים שאולי התעצבנתי או כעסתי. מצטערת שלא הספקתי להגשים את כל החלומות שלנו. אני לא מצטערת לרגע על כל הדרך שלנו יחד והייתי חוזרת על זה שוב מהתחלה יחד איתך. תודה שהיית בעלי".

אחד מגיסיו ספד לאחר מכן: "תן לאשתך כוחות מלמעלה לחיות מתוך השבר". גיס נוסף היה גם בין הסופדים: "תודה על מי שהיית. תודה על שנתיים מדהימות שעשית את אחותנו הקטנה מאושרת. תודה על שבוע גשום שהזדמן לנו עכשיו להיות בו ביחד. תודה על דבק הפלאים שהדבקת את כולנו ביחד".

האחות נועה אמרה: "אני עדיין לא הבנתי והמשכתי לחפש אותך אחרי שקיבלנו את הבשורה. את הבטחת לי לפני שבועיים ביום ההולדת שלי שתרקוד איתי בחתונה. אתה החבר הכי טוב שלי. תודה שהיית שם תמיד בשבילי".