שלום עבודי, עובד חברת החשמל, נהרג מפגיעת נ"ט בגבול הצפון

עבודי, תושב טבריה בן 56, נהרג אתמול מפגיעת טיל נ"ט ששיגר חיזבאללה לאזור מושב דוב"ב שבגליל העליון. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים. עוד 21 בני אדם נפצעו בשתי תקריות של ירי נ"ט אמש, ליד דוב"ב ובמנרה. אחד מהם במצב קשה והיתר במצב בינוני וקל

שלום עבודי, שנהרג מפגיעת טיל נ"ט ליד דוב"ב
שלום עבודי, שנהרג מפגיעת טיל נ"ט ליד דוב"ב | צילום: באדיבות המשפחה

הותר לפרסום: שלום עבודי, עובד חברת החשמל בן 56 מטבריה, נהרג אתמול (ראשון) מטיל נ"ט ששיגר חיזבאללה לאזור מושב דוב"ב שבגליל העליון. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים. עוד 21 בני אדם נפצעו בשתי תקריות של ירי נ"ט אמש, ליד דוב"ב ובמנרה. אחד מהם במצב קשה והיתר במצב בינוני וקל.

מחברת החשמל נמסר: "שלום עבד כ-34 שנים בחברת החשמל באחזקת רשת החשמל בצפון הארץ. אתמול, ירי נ"ט פגע בצוות עובדי חברת החשמל בשעה שעבדו, בתיאום עם כוחות הביטחון, באזור מושב דוב"ב לתיקון קווי חשמל שנפגעו מירי קודם, שמספקים חשמל למשקים ומתחמים חיוניים באזור. לצערנו, שלום נהרג מפגיעה ישירה. עובדי וגמלאי החברה כואבים את מותו ומשתתפים בצערה הכבד מנשוא של משפחתו".

זירת פגיעת הנ"ט בדובב
זירת פגיעת הנ"ט בדוב"ב | צילום: דוד כהן, פלאש 90

מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, אמר: "הלב דואב והנפש ממאנת לקבל את הבשורה המרה בדבר נפילתו של חברנו, שלום עבודי, בשעה שעבד להחזיר את אספקת החשמל לתושבי הצפון. שלום היה נאמן לערכי החברה ומחויבותה ללקוחותיה ואנו כואבים את לכתו. יהי זכרו ברוך".