דובר צה"ל: "חיסלנו 3 מחבלים בעזה, חמאס אחראי למשפחת ביבס"

תת-אלוף דניאל הגרי אמר כי "צה"ל מוכן להמשך הלחימה כבר עכשיו, וגם להמשך מתווה שחרור החטופים". הוא התייחס להודעת חמאס על מותם של בני משפחת ביבס בשבי: "בודקים את מהימנות המידע. חמאס עדיין מחזיק 159 חטופים וחטופות. האחריות לביטחונם - עליו"

זמן צפייה: 05:59

דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי מסר הערב (רביעי) הצהרה ואמר כי "צה"ל מוכן להמשך הלחימה כבר עכשיו, וגם להמשך מתווה שחרור החטופים". הוא התייחס להודעת חמאס על מותם של בני משפחת ביבס בשבי ואמר: "בודקים את מהימנות המידע. חמאס עדיין מחזיק 159 חטופים וחטופות. האחריות לביטחונם - עליו".

עוד אמר תא"ל הגרי: "אנו בוחנים כל מידע. לגבי משפחת ביבס - אנו נמצאים בקשר שוטף עם המשפחה. האחריות לכלל החטופים ברצועה מוטלת באופן מלא על חמאס, שמסכן את החטופים. יש להחזיר אותם. אנו פועלים בכל האמצעים המודעיניים והמבצעיים על מנת להשיבם הביתה".

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-2911232052' autoplay='0' credit='חדשות 13' desc='קרובם של בני משפחת ביבס בריאיון לחדשות 13' poster='' kid='1_5tz5xpk6' duration='147']

הפגנה למען החזרת משפחת ביבס משבי חמאס
הפגנה למען החזרת משפחת ביבס משבי חמאס | צילום: רויטרס
כפיר ביבס, בן 10 חודשים, על שער "דיילי טלגרף"
כפיר ביבס, בן 10 חודשים, על שער "דיילי טלגרף" | צילום: The Daily Telegraph

"הלוחמים ערוכים בקווי ההפוגה. חוסלו ברצועה היום 3 מחבלים שהפרו את כללי ההפוגה והיוו איום על כוחותינו. גם אתמול הייתה הפרה של ההפוגה. תחקרנו את הכוחות והבנו שהם תקפו את המחבלים - שזרקו עליהם מטענים. צה"ל פועל בנחישות מול כל סכנה לביטחון כוחותינו".