דיווח בתקשורת הערבית: חיל האוויר הישראלי תקף משלוח נשק לחיזבאללה סמוך לדמשק

כלי תקשורת בסוריה ובלבנון מדווחים כי מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי הפציצו הלילה בשדה התעופה הצבאי אל-מאזה. בצבא אסד טוענים כי ייתכן שמדובר בתקלה פנימית. בישראל סירבו להגיב לפרסומים

פיצוץ בשדה התעופה הצבאי אל-מאזה הסמוך לדמשק, שם לפי הטענות חיל האוויר הפציץ משלוח נשק לחיזבאללה
פיצוץ בשדה התעופה הצבאי אל מאזה הסמוך לדמשק, שם לפי הטענות חיל האוויר הפציץ משלוח נשק לחיזבאללה | צילום: חדשות 10

התקשורת הלבנונית מדווחת כי חיל האוויר הישראלי הפציץ הלילה (רביעי) שדה תעופה צבאי בסמוך לדמשק, בירת סוריה. ישראל סירבה להגיב לפרסומים.

לפי הדיווחים בסוריה, פיצוצים גדולים נשמעו ושריפות נראו בשדה התעופה אל-מאזה הסמוך לדמשק, שדה תעופה המשמש מטוסים של צבא אסד, שאומר כי ייתכן ומדובר בתקלה פנימית. בחיזבאללה טוענים שהמקור לפיצוצים הם בעקבות תקיפה של מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי, שתקפו משלוח נשק לחיזבאללה.

>> כתבות נוספות בחדשות 10:

"ראינו רכב מרוסק לחלוטין": הרוג בתאונת דרכים בסמוך למכון וינגייט

תחזית מזג האוויר: הטמפרטורות ישובו להיות רגילות לעונה

תחקיר "המקור": מה התרחש בגבעתי תחת המח"ט וינטר והמג"ד חג'בי?

ערוץ אל-מיאדין המקורב לחיזבאללה אמר כי בסביבות השעה 4:00 הפציצה ישראל מספר מטרות בשדה התעופה הצבאי שליד דמשק. "פיצוצי המשנה במקום נמשכו כחצי שעה ונשמעו בכל האזור, המטוסים המפציצים הגיעו מכיוון לבנון", נאמר בערוץ.

בשבוע שעבר אישרה סוריה כי ישראל תקפה פעמיים בפאתי דמשק, כשלפי דיווחים שונים רוסייה השתתפה בביצוע המתקפה. לפי כלי תקשורת ערביים, ישראל תקפה מחסן תחמושת ושיירת משלוחי נשק. ממשל סוריה הודיע כי ההפצצות הישראליות בשבוע שעבר נועדו להגביר את המוטיבציה של ארגוני הטרור במדינה לאחר שורת ניצחונות של הצבא הסורי.