"לזכר חברותינו": חמ"ל התצפיתניות של נחל עוז נפתח מחדש

כחודש לאחר שבת השחורה, חמ"ל התצפיתניות של גזרת נחל עוז, שספג אבידות קשות במהלך מתקפת הפתע של חמאס, נחנך מחדש. מפקד גדוד 414: "סיפורו של חמ״ל נחל עוז יהיה לעולם סיפורו של תפקוד הרואי ולחימה נוכח פני אויב"

זמן צפייה: 00:17

בחלוף חודש משבת השחורה ומתקפת הפתע הרצחנית של חמאס, נחנך אתמול (ראשון) מחדש חמ"ל התצפיתניות של גזרת נחל עוז במחנה רעים. במהלך מתקפת הפתע, ספג הבסיס אבידות כבדות - אך תצפיתניות המוצב המשיכו לבצע את משימתן לצד כוחות צה"ל נוספים כדי להגן על הגזרה.

על פי הודעת דובר צה"ל, החמ"ל החדש נועד לאפשר לתצפיתניות גדוד 414 האמונות על ההגנה בגזרת החטיבה הצפונית באוגדת עזה למלא את משימתן בצורה מיטיבית.

מפקד גדוד 414, סגן-אלוף אופיר, אמר במהלך טקס החניכה של החמ"ל: "סיפורו של חמ״ל נחל עוז יהיה לעולם סיפורו של תפקוד הרואי ולחימה נוכח פני אויב. נרכין ראש לזכר הנופלות והנופלים, נחבק ונחזק את המשפחות היקרות שהן חלק בלתי נפרד מגדוד 414 מעתה ועד עולם".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2311061333' autoplay='0' credit='דובר צה"ל' desc='דבריה של מפקדת תצפיתניות בחמ״ל נחל עוז, סמל א׳' poster='' kid='1_uxbn7m23' duration='58']

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2311061332' autoplay='0' credit='דובר צה"ל' desc='דבריה של מ״פ תצפיות בחטיבה הצפונית באוגדת עזה, סרן ש' poster='' kid='1_630pinjz' duration='66']

סמל א', מפקדת בחמ״ל נחל עוז, אמרה: "נחל עוז זה הבית. כל מי שהיה שם אי פעם יעיד. נחל עוז זה חמ״ל עם אופי מיוחד, שישאר גם אם המיקום שלנו כרגע השתנה. הקמנו חמ״ל חדש ברעים, אבל הרוח שלנו היא עדיין הרוח של נחל עוז, ואנחנו נמשיך להלחם עבור המדינה, לזכרן של חברותינו והבית שהקמנו מחדש".