המאבק בטרור היהודי: שר הביטחון חתם על מעצר מנהלי ל-3 יהודים

השלושה נעצרו לתקופות של חצי שנה, ארבעה ושלושה חודשים, לאחר שעמדו להשתחרר בהוראת בית המשפט. בעקבות המסוכנות של העצורים, גלנט חתם על צווי המעצר המנהלי ומנע את שיחרורם. השלושה מצטרפים לחמישה עצורים מנהליים יהודים המוחזקים על ידי כוחות הביטחון

מתנחלים יידו אבנים לעבר פעילים בדרום הר חברון

שר הביטחון יואב גלנט חתם היום (שני) על שלושה צווים למעצרים מנהליים של יהודים, החשודים בפעילות טרור לאומנית. תקופות המעצר שניתנה בצווים עומדת על חצי שנה, ארבעה חודשים ושלושה חודשים.

שניים מהעצורים שנעצרו היום, כבר נעצרו לפני כשבועיים אך שוחררו בעקבות החלטת בית משפט, אשר קבע שלא להאריך את מעצרם. הבוקר נעצרו השניים ביחד עם חשוד נוסף, אך השלושה לא הובאו בסופו של דבר לדיון בבית המשפט בעקובת חתימתו של שר הביטחון, שהפך כאמור את המעצרים שלהם למנהליים.

שלושת העצורים היום מצטרפים לחמישה עצורים מנהליים נוספים, שנעצרו בהוראת שר הביטחון גלנט לאחר הפיגוע בהתנחלות עלי לפני מספר שבועות.

השר גלנט במוצב סאלם הסמוך לג'נין
השר גלנט | צילום: שיר תורם, פלאש 90

בתגובה למעצר, נמסר מארגון חוננו שמלווה את העצורים: "ממשלה שמתיימרת להיות לאומית על מלא, שוברת שיאים במספר צווי המעצר המנהלי לטובי בחורינו , וכל זאת במקביל לשיאי הטרור והשכול. חזקים רק נגד יהודים. אוי לה לאותה בושה".