בצה"ל בודקים אם עיסא חוסל, סוכל פיגוע גדול בלב ישראל

המחבל שיצא מג'נין חוסל כשהיה בדרכו לביצוע הפיגוע. דניאל הגרי התייחס לניסיון החיסול של עיסא: "תוצאות התקיפה בבדיקה". רה"מ רמז לחיסולו של סלאח אל-עארורי בינואר. צה"ל: מצרים מסכימה שאין רעב בעזה. בכירים בישראל ל-CNN: "פעולה ברפיח - לא בקרוב"

בקצרה:

157 ימים למלחמה: היום (שני) התחיל רשמית חודש רמדאן, בצל המתיחות הביטחונית והחשש בישראל מפיגועים. ראש הממשלה נתניהו רמז לחיסולו של סלאח אל-עארורי בינואר, ואמר: "כבר חיסלנו את מספר 4 בחמאס. 3, 2, ו-1 בדרך". במקביל, בודקים במערכת הביטחון האם חוסל סגנו של מוחמד דף, מרוואן עיסא, ודובר צה"ל אמר כי התוצאות של ניסיון החיסול בבדיקה. בהשתתפות נציגי משפחות החטופים, מועצת הביטחון של האו"ם דנה בפשעים המיניים של חמאס בחטופים ובקורבות הרצח.

השר גדי איזנקוט ביקש מראש הממשלה בנימין נתניהו ומשרי הקבינט להגדיל את סמכויות צוות המשא ומתן הישראלי לעסקת חטופים, בכדי לנצל את ההזדמנות. צה"ל המשיך את הלחימה ברצועת עזה, ובצה"ל מפעילים מאמיצים כדי לפרק את אונר"א, בהנחה כי הוצאת הארגון מהרצועה תוכל לעזור בהפלת שלטון חמאס.

[timeline id="4951" name="היום ה-157 למלחמה"]

בהכנת הידיעה השתתפו אור הלר, אלון בן דוד, חזי סימנטוב, אלמוג בוקר, מוריה אסרף וולברג, ספי עובדיה, ליאור קינן, אלי סניור, יוסי אלי, ישי פורת, גיל תמרי, נריה קראוס, יוסף ישראל, עלי מוגרבי, נעם ברקן, הילה אלרואי, מאיר מרציאנו, שלומי אלדר, ברוך קרא, אביעד גליקמן, מתן חודורוב, נגה ניר נאמן, חן זנדר, ליאור ורוצלבסקי, מיה איידן, אריאלה שטרנבך, סיון אלקלק, טליה כהן, לירון שמם, נעם גולדברג, טל שורר, רוני שצ'וצ'ינסקי, אלעד זיני, לירן אהרוני, אורי שאבי, רן מאיר ודני מולכו