חיפושים נערכים אחר חייל צה"ל שנעדר מכפר סבא

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר אליעזר אשכנזי, בן 20 מכפר סבא. הוא נראה לאחרונה כשיצא מביתו שברחוב סוקולוב והיה בדרכו לבסיס הצבאי. כלבנים של המשטרה וצה"ל הצטרפו לחיפושים

זמן צפייה: 00:21

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר החייל אליעזר אשכנזי בן 20 מכפר סבא. הוא נראה לאחרונה אתמול (ראשון) ב-05:30 בבוקר, סמוך לביתו שברחוב סוקולוב בעיר, כשהוא לבוש מדי צה"ל בדרכו לבסיס בו הוא משרת. החל משעות הערב עורכים כוחות צה"ל, חוקרי מצ"ח ומשטרת ישראל חיפושים אחריו. יחידת הכלבנים לישראל פתחה בחיפושים אחריו.

גובהו 1.80 מטר, מבנה גופו שרירי, הוא בעל שיער קצר בצבע חום ועיניים בצבע חום. על גופו נקודת חן מעל כתף ימין. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה או לתחנת משטרת כפר סבא בטלפון 09-7473555.

[brightcove_iframe video_id='news-politics-security-20191028-0728' autoplay='0' credit='' desc='מפקד יחידת הכלבנים של המשטרה על מאמצי החיפושים' kid='1_e4lmdnyz' duration='37'']

"כוחות גדולים של משטרה וצבא הוקפצו לחמ"ל מיוחד שהוקם ע"י עיריית כפר סבא לצורך תיאום וניהול החיפושים לאחר שבאופן חריג החייל לא הגיע לבסיס", נמסר מיחידת הכלבנים. "אליעזר משרת כבר שנתיים בצה"ל ומעולם לא נעדר או נפקד. ואין לו כל היסטוריה של היעדרויות".

מהיחידה הוסיפו כי ארבעה כלבים וצוותי כלבנים שלה התווספו לשני כלבנים מיחידת עוקץ של צה"ל שסרקו בעומק השטח והסבך.

מאמצי החיפושים אחר החייל אליעזר אשכנזי | צילום: יחידת הכלבנים

מייק בן יעקב, מפקד יידת הכלבנים במשטרה, אמר: "אנחנו אחרי לילה של חיפושים אחר החייל אליעזר אשכנזי מכפר סבא, שיצא מביתו ב-5:30 בבוקר ולא הגיע לבסיס באופן חריג. חייל טוב שלא נעדר ונפקד. הוקפצו לפה הרבה כוחוץ גם עוקץ ויחידות אחרות מהצבא. בינתיים אין קצה חוט".

מאמצי החיפושים אחר החייל אליעזר אשכנזי | צילום: יחידת הכלבנים