חילופי אש בג'נין: מבוקש הסגיר את עצמו לכוחות צה"ל

לפי דיווחים פלסטיניים, כוחות הביטחון נכנסו לג'נין וכיתרו את ביתו של ראתב אל-באלי. זמן קצר לאחר מכן, כך נאמר, הוא הסגיר את עצמו עם הוריו. משרד הבריאות הפלסטיני: אדם אחד נהרג וארבעה נפצעו בדרגות שונות

פעילות צה"ל בג'נין
פעילות צה"ל בג'נין | צילום: דובר צה"ל

כוחות צה"ל נכנסו הבוקר (שני) לג'נין וכיתרו את ביתו של המבוקש ראתב אל-באלי - כך לפי דיווחים פלסטינים. עוד נמסר כי הוא הסגיר את עצמו זמן קצר לאחר מכן יחד עם הוריו. משרד הבריאות הפלסטיני עדכן כי בחילופי האש בג'נין נהרג אדם אחד וארבעה נפצעו בדרגות שונות. אחד מהם במצב בינוני מפגיעת קליע בחזהו ושלושה במצב קל.

המבוקש ראתב אל-באלי
המבוקש ראתב אל-באלי

בתחילת החודש חוסל פארוק סלאמה, מחבל הג'יהאד האיסלאמי, בפעולת כוחות מיוחדים של צה"ל שנכנסו למחנה הפליטים בג'נין בצהרי היום וכיתרו על מבנה שבו היה נמצא סלאמה, לאחר שהתקבל מודיעין כי תכנן פיגוע, זאת לאחר שביצע כבר בעבר מספר פיגועי ירי. כמו כן, הפלסטינים מדווחים על הרוג שני בעימותים עם הכוחות, מחמד סאמר ח'לוף, פעיל צבאי מג'נין.

במהלך הפעילות סלאמה ירה לעבר הכוחות, סירב להיעצר - וחוסל. "חטיבת ג'נין" המזוהה עם "גדודי אלקודס", הזרוע הצבאית של תנועת הג'יהאד האיסלאמי מסרה: "לוחמינו ממטירים כדורים על כלי הרכב ולעבר כוחות הכיבוש במחנה".

פארוק סלאמה, מחבל הג'יהאד האיסלאמי שנהרג בג'נין
פארוק סלאמה (ימין), מחבל הג'יהאד האיסלאמי שנהרג בג'נין