תוך יממה: שב"כ עצר חשודים בגניבת התחמושת מבסיס צאלים

24 שעות אחרי שדווח על גניבת כ-26 אלף קליעים מבסיס צאלים - הותר לפרסום כי שב"כ, מצ"ח, משטרת ישראל, משמר הגבול וצה"ל עצרו שני תושבי הנגב בחשד למעשה: "חקירת העצורים נמשכת, ובכלל זה גם החשדות לקשרים ביטחוניים אפשריים". צפו בתיעוד מרחפן: כך נעצרו החשודים

זמן צפייה: 00:41

הותר לפרסום כי בפעילות של שב"כ בשיתוף מצ"ח, מחוז הדרום של משטרת ישראל, משמר הגבול וצה"ל נעצרו בלילה (רביעי) שני תושבי הנגב בחשד שגנבו אתמול כ-26 אלף קליעים מבונקר בבסיס צאלים.

לפי שב"כ, כלל התחמושת שנגנבה הוסגרה במסגרת חקירתם. עוד נמסר: "חקירת העצורים בשב"כ נמשכת ובכלל זה גם החשדות לקשרים ביטחוניים אפשריים". אמש, בעקבות הגניבה, פסקו במיידית כל האימונים במקום.

התחמושת הגנובה
התחמושת הגנובה | צילום: תקשורת שב״כ

בתוך כך, שר הביטחון יואב גלנט אמר היום בכנסת כי קיים צורך להחמיר את הענישה על שימוש וסחר לא-חוקי בנשק: "הבעיה שלנו היא מערכת המשפט. אביא דוגמאות למקרים שבהם צה"ל עוצר אנשים - והם משתחררים אחרי זמן קצר. זו בעיית הבעיות ועל הבית הזה לשנות את הדברים. חובתנו לעשות זאת, אם אנחנו לא רוצים להידרדר לאנדרלמוסיה".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2306071402' autoplay='0' credit='' desc='גלנט מדבר במליאת הכנסת ' poster='' kid='1_wq5ixa92' duration='80']