כוח מג"ב חיסל שלושה מחבלים ברכב מדרום לג'נין

שלושה מחבלים שירו לעבר כוח מסתערבים של משמר הגבול חוסלו בכפר ג'בע שמדרום לג'נין. בחיפוש נמצאו אקדחים, רובה ומטעני חבלה וייתכן שהתכוונו לבצע פיגוע בזמן הקרוב

שלושת המחבלים שנהרגו בפעולת צה"ל בג'בע

לוחמי יחידת המסתערבים של משמר הגבול חיסלו הבוקר (חמישי) שלושה מחבלים ברכב בכפר ג'בע, דרומית לג'נין. המחבלים ירו לעבר הכוח, שהשיב באש וחיסל את השלושה. בחיפוש עליהם נמצאו אקדחים, רובה ומטעני חבלה כך שייתכן שהתכוונו לבצע פיגוע בזמן הקרוב.

ממג"ב נמסר כי "הלילה פעלו מסתערבי מג"ב איו"ש יחד עם פלוגת מג"ב וצה"ל בהכוונת השב"כ בכפר ג'בע שבחטיבה מרחבית מנשה, למעצר של מבוקשים שהיו מיועדים למעצר על רקע מספר פיגועי ירי לעבר כוחות צה"ל באזור כפרם, ובזאת גם באזור חומש.

הרכב שבו נסעו שלושת המחבלים
הרכב שבו נסעו שלושת המחבלים

"במהלך הפעילות בוצע ירי לעבר מסתערבי מג"ב מרכבם של המבוקשים. מסתערבי מג"ב השיבו באש והרגו את שלושת החמושים שהיו ברכב, בהם שניים ממיועדי המעצר, אחמד פשאפשה וספיאן פאח'ורי, פעילי הג'יהאד האיסלאמי תושבי ג'בע, וכן פעיל צבאי נוסף, נאיף מלאישה, שהשתחרר בחודש הקודם ממעצר על רקע פעילות צבאית. ברכב נמצאו מספר נשקים ומטענים".

שלשום חיסלו כוחות גדולים של צה"ל, ימ"מ ושב"כ במחנה הפליטים ג'נין את עבד אל-פתאח כרושה, שרצח את האחים הלל ויגל יניב בפיגוע הירי בחווארה. הפלסטינים דיווחו כי כוח מסוערב נכנס עם משאית וכיתר מבנה שבו שהו מחבלים. שני לוחמי ימ"מ נפצעו ופונו לבית החולים רמב"ם שבחיפה. עוד שישה פלסטינים נהרגו ו-15 נפצעו.