הגי'האד האיסלאמי פרסם סרטון של החטוף סשה טרופנוב

ארגון הטרור פרסם סרטון בן חצי דקה של אלכסנדר בן ה-28, שנחטף ב-7 באוקטובר מבית הוריו בניר עוז יחד עם בת זוגו, אמו וסבתו, שחזרו מהשבי בעסקת החטופים הראשונה. אביו נרצח במהלך הטבח. בסרטון הוא אומר: "בימים הקרובים תשמעו ממני את כל האמת על מה שקרה לי ולשאר האסירים בעזה"

זמן צפייה: 02:25

הגיהאד האיסלאמי פרסם היום (שלישי) סרטון בן חצי דקה של החטוף אלכסנדר (סשה) טרופנוב. בסרטון הוא אומר: "אזרחי ישראל והמפגינים, בימים הקרובים תשמעו ממני את כל האמת על מה שקרה לי ולשאר האסירים בעזה. אני מבקש מכם, תהיו סבלניים".

ממטה המשפחות נמסר: "אות החיים מאלכס טרופנוב היא הוכחה נוספת וברורה לכך שממשלת ישראל צריכה לתת מנדט משמעותי לצוות המו"מ, שיוכל להוביל לעסקה להחזרת כל החטופים, החיים לשיקום והנרצחים לקבורה".

בתגובה לסרטון אמרה אמו ילנה: "מאוד משמח, אבל שובר את הלב שהוא כל כך הרבה זמן בשבי. תעשו הכל כדי להחזיר את הבן שלי ואת כל החטופים שלי".בת זוגו ספיר אמרה: "אנחנו מחכות לך שתחזור אלינו כבר, ועושות את כל המאמצים שזה יקרה בקרוב".

טרופנוב בן ה-28 נחטף מבית הוריו בניר עוז ב-7 באוקטובר, יחד עם אמו ילנה, סבתו אירנה ובת זוגו ספיר כהן, ששוחררו במהלך עסקת החטופים הראשונה. אביו ויטלי נרצח בטבח בקיבוץ.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2405282059' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_twfu4ets' duration='38']

לפני כשבועיים חמאס פרסם סרטון של נדב פופלוול, בן 51, שנחטף מקיבוץ נירים ב-7 באוקטובר. אמו של נדב, חנה פרי, נחטפה גם היא בשבת השחורה, אך שוחררה מהשבי במסגרת עסקת החטופים הראשונה. רועי פופלוול, אחיו של נדב, נרצח בטבח. משפחתו של נדב ביקשה לא להציג את הסרטון.

ממטה משפחות החטופים נמסר לאחר מכן: "כל אות שמגיע מהחטופים והחטופות בשבי הוא קריאת מצוקה נוספת לממשלת ישראל ולעומדים בראשה. אין לנו עוד רגע לבזבז. עליכם לחתור ליישום עסקה שתחזיר את כולם כבר היום - החיים לשיקום והחללים לקבורה".