נתניהו: "להיערך למערכה רב-זירתית, אם נידרש לה"

ברקע פתיחת מבצע "מגן וחץ", ראש הממשלה אמר כי הנחה את צה"ל וזרועות הביטחון להיערך למערכה במספר זירות, אם יידרשו לכך. "ישראל חייבת להגן על עצמה בכוחות עצמה בפני כל איום", הוסיף

Whatsapp Image 2023 04 11 At 0
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ברקע פתיחתו של מבצע "מגן וחץ" ברצועת עזה, וחיסול שלושת בכירי הג'יהאד האיסלמי, ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא היום (שלישי) דברים בוועידת הביטחוניסטים, ואמר: "ההנחיה שלי לצה"ל ולזרועות הביטחון היא להיות ערוכים למערכה רב זירתית - אם נידרש לה".

"נעשה כל מה שביכולתנו כדי למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני, אני מתחייב לעשות זאת כל אני ראש ממשלת ישראל. ישראל חייבת להגן על עצמה בכוחות עצמה בפני כל איום", אמר ראש הממשלה, והוסיף: "אנחנו מתמודדים עם הניסיון של איראן לפתוח מערכה רב זירתית נגדנו ואנו נערכים לזה".

הקיבנט הביטחוני אמור להתכנס בקרוב על-מנת לדון בהמשך הצעדים הביטחוניים. נתניהו סיים מוקדם יותר הערכת מצב ביטחונית נוספת ומורחבת, לקראת התכנסות הקבינט, בקריה בתל-אביב. בדיון השתתפו שר הביטחון, השר לעניינים אסטרטגים, ר' המל"ל, ר' המוסד, ר' השב"כ, רמטכ"ל, ר' סגל רה"מ, מנכ"ל משרד החוץ, ראשת מנהלת המודיעין במוסד, ר' אמ"ן, ר' אמ"ץ, ר' אגא"ס, מתפ"ש, רח"ט מחקר, מזכ"צ רה"מ ומזכ"צ שר הביטחון.