השר גלנט הכריע: מפקד גל"צ הבא - העיתונאי טל לב רם

לב רם, כתב ופרשן לעינייני צבא וביטחון, מכהן כראש תא הכתבים הצבאיים, מילא שורת תפקידים כקצין קרבי וכן שירת בדובר צה"ל. שר הביטחון מסר: "אני סבור כי עברו המקצועי והכרותו העמוקה של לב רם עם המערכת הן ככתב ופרשן והן כמפקד ולוחם, יהוו בסיס לחיבור בין תחנת גלי צה"ל לקהל החיילים"

זמן צפייה: 00:25

שר הביטחון יואב גלנט מינה היום (שלישי) את העיתונאי טל לב רם כמפקד קבוע לתחנת הרדיו של גלי צה"ל. טל משמש החל משנת 2008 ככתב ופרשן צבאי לענייני צבא וביטחון, תחילה בגלי צה"ל ובהמשך במעריב ובתחנת הרדיו 103FM. כמו כן, לב רם מכהן כראש תא הכתבים הצבאיים. בשירותו הצבאי מילא טל שורת תפקידים כקצין קרבי בחטיבת הנח"ל, בבה"ד 1 וכן שירת בדובר צה"ל כדובר פיקוד הדרום.

לאחר שבחנה כ-20 אנשי תקשורת, הוועדה המייעצת לאיתור מפקד קבוע לתחנת הרדיו גלי צה"ל המליצה לשר הביטחון גלנט על שלושה מועמדים לתפקיד: נורית קנטי , עורכת בכירה בגלי צה"ל, אילאיל שחר, שכיהנה בעבר כראש מחלקת החדשות בתחנה, ולב רם, שלבסוף נבחר לתפקיד.

מלשכת שר הביטחון נמסר כי הוא ראיין אתמול את שלושת המתמודדים שהומלצו על ידי הוועדה, עמד על ניסיונם העיתונאי, הניהולי והצבאי, והחליט כי לב רם הינו המתאים ביותר לפקד על תחנת גלי צה"ל. לב רם יחליף את העיתונאי דני זקן ששימש כממלא מקום מפקד התחנה במשך השנה האחרונה. מינויו של לב רם כמפקד קבוע מגיע לאחר כשנתיים וחצי בהן לא היה מפקד קבוע לתחנה.

מפקד גל"צ
טל לב רם, בישיבה עם כתבים צבאיים

שר הביטחון גלנט מסר: "אני סבור שעברו המקצועי והיכרותו העמוקה עם המערכת הביטחונית והצבאית הן ככתב ופרשן והן כמפקד ולוחם, יהוו בסיס לחיבור בין תחנת גלי צה"ל לקהל החיילים, ויתרמו לאופייה הייחודי של התחנה כגוף תקשורת מוביל וכיחידה צבאית, זאת בהמשך להמלצות הוועדה בראשות מנכ"ל משרד הביטחון אלוף במיל' אייל זמיר".