לראשונה מאז מבצע בית וגן: כוחות צה"ל עצרו 2 מחבלים בג'נין

שני פעילי חמאס נעצרו בפעילות של כוחות מסיירת גולני וימ"ס איו"ש בעיר - כחודש לאחר מבצע בית וגן. במהלך הפעילות התפתחו חילופי אש, הכוחות יצאו ללא נפגעים

זמן צפייה: 00:21

לראשונה מאז מבצע "בית וגן" לפני כחודש, כוחות צה"ל עצרו הבוקר (שני) שני חשודים בטרור בג'נין. כוחות של סיירת גולני ויחידת המסתערבים של איו"ש עצרו את שני המחבלים בעיר ג'נין, ולא במחנה הפליטים, ויצאו ללא נפגעים.

במהלך הפעילות בוצעו חילופי אש ונתקע דחפור אחד בשל תקלה טכנית, שכעת פועלים לחלצו. העצורים משוייכים לארגון חמאס אך לא נחשבים לבכירים.

ג'נין במבצע בית וגן | צילום: עבד רחים קאטיב, פלאש 90

בשבוע שעבר פלסטינים מג'נין פרסמו סרטון שבו נראה שיגור רקטה אל עבר המושב רם-און שבחבל תענך, הסמוך לגדר בצפון השומרון. צה"ל בדק וסרק באזור, וכעבור זמן קצר אישרו גורמי ביטחון כי מחבלים אכן שיגרו רקטה למרחק של כ-20 מטרים, אשר שרידיה אותרו בשטח הפלסטיני.

במועצה האזורית גלבוע עדכנו את התושבים: "כוחות הביטחון איתרו מה שנראה כמו בור שיגור לרקטה, סמוך למושב רם-און, בשטח הרשת הפלסטינאית (מדובר בישוב סמוך מאוד לגדר ההפרדה). צה"ל מגביר את אמצעי הסריקה באזור הסמוך. נדגיש כי מדובר במידע ראשוני וצה"ל לא סיים את התחקיר וטרם הכריז על ממצא כלשהו".