בחצר הבית: אישה כבת 70 נפצעה קל מפגיעת ירי תועה בבנימין

לא בפעם הראשונה, נתז מירי תועה הגיע להתנחלות כוכב יעקב הסמוכה לרמאללה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לפצועה טיפול רפואי

חייל חיילים צה"ל יהודה ושומרון צבא אמבולנס צבאי
אמבולנס צבאי בשומרון (ארכיון) | צילום: נאסר אישתייה, פלאש 90

אישה כבת 70 נפצעה הערב (שישי) באורח קל ברגלה, ככל הנראה מפגיעת נתז ירי תועה בשעה שהייתה בחצר ביתה בהתנחלות כוכב יעקב בבנימין, הסמוכה לרמאללה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול רפואי, והיא לא נזקקה לפינוי.

זו לא הפעם הראשונה שתושבי כוכב יעקב סובלים מזליגת ירי מאזור רמאללה, ורק לפני כארבעה חודשים נפצעה ילדה בת 9 מפגיעת כדור תועה בכתף, בשעה שטיילה ברחוב. שמעון עזרי, אביה של הילדה, סיפר אז לחדשות 13 על האירוע: "היא שיחקה עם חברות והרגישה שקיבלה מכה. יש עשרות מקרים כאלה בכוכב יעקב, לצערינו אנחנו רגילים לזה".

באוגוסט אשתקד נפצעה ברכה סולם בת ה-6 שנפגעה מקליע תועה בעת ששיחה בגינת הבית, ופונתה לבית החולים במצב קל-בינוני. הילדה שחזרה את האירוע לחדשות 13 וסיפרה כי "פתאום שמענו בום ונפלתי". תושבי המקום סיפרו כי מדובר באירוע שחוזר על עצמו.

חור בתקרה בעקבות קליע תועה שחדר לבית בכוכב יעקב
חור בתקרה בעקבות קליע תועה שחדר לבית בכוכב יעקב, ספטמבר 2022

שבוע לאחר אותו אירוע חדר קליע תועה לתוך בית בכוכב יעקב. הקליע חדר לחדרו של אחד הילדים, שהיה בפנימיה ולמרבה המזל לא היה בחדרו. אימו של הילד, שנכנסה לחדר בשעות הערב על מנת לסדר אותו, ראתה אבק על השידה, וכשהרימה את הראש ראתה חור בתקרה - כאשר על המיטה נמצא הקליע.