זיני הורה לפרק עמדת זיכרון לחללי שב"כ מ-7 באוקטובר
לוח זיכרון שבו שמותיהם ותמונותיהם של לוחמי הארגון שנפלו בטבח הוסר בהוראת ראש השירות דוד זיני. בשב"כ אמרו כי "מדובר במהלך להקמת מיצג זיכרון מכובד וגדול יותר"
ראש שב"כ דוד זיני הורה על הסרת לוח זיכרון שהוצב בארגון, ובו הופיעו שמותיהם ותמונותיהם של לוחמי הארגון שנפלו ביום הטבח ב-7 באוקטובר, כך פורסם היום (רביעי) ב"הארץ". בנוסף, בשב"כ זועמים בעקבות החלטתו של זיני לבטל את אירועי חודש הגאווה ולבטל את תקציבי התא הגאה בשב"כ.
בשב"כ הגיבו להחלטת זיני בנושא הסרת הלוח ואמרו כי "בראיית ראש השב"כ הצגה של חלק מהחללים מקטינה את המחדל". עוד ציינו בארגון כי המטרה היא להנציח את זכרם של כלל הנופלים בדרך ראויה. רעות אדרי, אמו של לוחם השב"כ עידו אדרי שנרצח במסיבת הנובה, הגיבה להחלטה ואמרה: "אם אכן הציטוטים נכונים - המילים והמעשים של דוד זיני הם המשך הנרטיב הממשלתי להשכחת הטבח והמשך ההפקרה של עידו ושל שאר לוחמי השב"כ אחרי מותם".
עוד אמרה אדרי: "הבן שלי כל כך אהב את המבנה הזה של מטה השב"כ וכל מי שנכנס אליו מדי יום צריך לראות בעיניים את המחדל הענק שהשב"כ עצמו לקח עליו אחריות. זיני, תחזור בך מהמילים ומהמעשים הבלתי נסלחים שהם אינם ברוח השב"כ שאני מכירה. לא תצליח למחוק את זכר הנרצחים!".

בעקבות החלטת זיני בנוגע לאירועי חודש הגאווה, בקבוצת וואטסאפ של בכירים לשעבר בשב"כ נכתב: "אני קורא לכל עובדי השב"כ לשאת על דש בגדם סיכת גאווה ולשים דגלון או מדבקת גאווה על שולחן העבודה שלהם. נראה אותו מתמודד עם זה".
בתגובה נכתב: "סטטיסטית יש סיכוי גבוה שאצל זיני, 11 ילדיו וצאצאיהם יהיו להט"בים. מקווה בשבילו ובשבילם שיתפכח מהתפיסות החשוכות שלו. זה במישור הפרטי. כראש ארגון ציבורי, התפיסות האלה חייבות לקבל תגובה ישר לפרצופו - ובעוצמה".


