חילופי אש בג'נין: צה"ל תקף מהאוויר, 3 נהרגו ועשרות נפצעו

כוחות צה"ל נכנסו למחנה הפליטים כדי לעצור מבוקשים. במקום התפתחו חילופי אש, וצה"ל הפעיל רחפן מתאבד. לפי הפלסטינים, שלושה נהרגו ועשרות נפצעו. שני חשודים שנעצרו - שוחררו כעבור זמן קצר. בגבול עזה: הרוג ופצועים מאש צה"ל

זמן צפייה: 01:10

כוחות צה"ל פשטו הערב (שלישי) על מחנה הפליטים ג'נין במטרה לעצור מבוקש. זמן קצר לאחר מכן דווח כי במהלך כיתור בית, התפתחו חילופי אש במקום. צה"ל תקף מהאוויר עם רחפן מתאבד - והפלסטינים דיווחו על שלושה הרוגים ועשרות פצועים.

מלשכת נתניהו, שמבקר בארה"ב, נמסר כי הוא "מתעדכן באופן שוטף על האירועים הביטחוניים בג'נין ובגבול רצועת עזה". מטעמו של שר הביטחון יואב גלנט נמסר כי הוא "עומד בקשר שוטף עם הרמטכ"ל וראש שב"כ, ומעודכן בפרטי הפעילות המבצעית בג'נין. שר הביטחון מגבה את הכוחות בהפעלת כל האמצעים הנדרשים לסיכול הטרור".

בית חולים בג'נין
בית חולים בג'נין | צילום: רויטרס

מוקדם יותר התחדשו המהומות סמוך לגדר הגבול עם רצועת עזה. משרד הבריאות בעזה מסר כי צעיר פלסטיני בן 25 נהרג מאש צה"ל ותשעה נוספים נפצעו, אחד מהם במצב קשה. דובר חמאס בעזה איים: "כל הפשעים של ישראל נגד הפלסטינים ונגד המקומות הקדושים לא יעברו מבלי שהיא תשלם על כך מחיר".

#شاهد جيش الاحتلال يستهدف مئذنة مسجد في مخيم #جنين. pic.twitter.com/ZIVKOQ2yPk

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2309181955' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד פלסטיני: "כוחות צה"ל בג′נין"' poster='' kid='1_wedlv5w8' duration='12']

מהומות בגבול רצועת עזה
מהומות בגבול רצועת עזה
מהומות בגבול רצועת עזה
מהומות בגבול רצועת עזה