"בן גביר וסמוטריץ', פוקס לא סופר אתכם": קמפיין נגד אלוף פיקוד מרכז

המודעות נתלו במחאה על פינויי המאחזים האחרונים, ונכתב בהן: "ההתנכלות להתיישבות נמשכת. 6 פינויים תוך שבוע". שר הביטחון: "מגנה בשאט נפש את הקמפיין הבזוי. אלוף יהודה פוקס הוא לוחם ומפקד מצטיין". הרמטכ"ל הלוי: "קמפיין משמיץ ולא ראוי". גנץ: "קמפיין מכוער ופחדני"

אחת המודעות שנתלו בכביש 60

מודעות ענק נתלו אתמול (רביעי) בכביש 60 נגד מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס, שבהן נכתב: "ההתנכלות להתיישבות נמשכת. 6 פינויים תוך שבוע. סמוטריץ', בן גביר, פוקס לא סופר אתכם".

שר הביטחון יואב גלנט אמר כי הוא "מגנה בשאט נפש את הקמפיין הבזוי נגד מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס. אלוף פוקס הוא לוחם ומפקד מצטיין, המוביל את חייליו יומם וליל במשימות ההגנה על תושבי יהודה ושומרון בפיקודו, ובביצוע עשרות פעולות לסיכול הטרור".

אלוף יהודה פוקס
אלוף יהודה פוקס

קודם לכן גינה גם הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי את תוכן השלטים: "צה"ל ומפקדיו פועלים למען הגנת אזרחי מדינת ישראל ובהם התושבים ביהודה ושומרון". הוא הוסיף כי מדובר ב"קמפיין המשמיץ ולא ראוי. מפקד פיקוד המרכז הוא קצין יוזם, ערכי ומסור למשימתו".

Whatsapp Image 2023 03 08 At 2
הרמטכ''ל הרצי הלוי | צילום: דובר צה''ל

גם יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, פרסם הודעת גינוי: "הקמפיין נגד מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס, מכוער ופחדני. פוקס הוא קצין מצטיין, לוחם עז וערכי שמקדיש את חייו למען ביטחון ישראל. מפקד שאחראי לשמירה על הביטחון ומוביל לילה לילה מבצעים לסיכול טרור, לצד שמירה על החוק והסדר".