תיעוד ממצלמת הקסדה: כך חוסל ראש "גוב האריות"

במשמר הגבול פרסמו את התיעוד ממצלמת הקסדה של אחד הלוחמים שהיה בצוות שסיכל את תשתית הטרור "גוב האריות" בשכם, ודיע חוח. "בתיעוד ניתן לראות את הלוחמים פורקים מהרכבים לעבר היעד דרך רחובות הקסבה. הלוחמים, מגיבים בירי לעבר חמושים במרחב שפתחו לעברם באש", נמסר

זמן צפייה: 00:45

משמר הגבול פרסם הערב (ראשון) תיעוד ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ שמראה כיצד סוכל ראש תשתית הטרור "גוב האריות בשכם", ודיע חוח.

"הלילה", נמסר, "בפעילות של לוחמי הימ"מ, שירות הביטחון הכללי, כוחות מג"ב וצה"ל פשטו הלוחמים על דירת מסתור בקסבה של שכם ששימשה כמעבדה לייצור מטענים של תשתית הטרור 'ערין אלוסוד' (גוב האריות"). במסגרת הפעילות, סוכל ודיע חוח, אשר עמד בראש תשתית הטרור.

ודיע חוח
ודיע חוח

"בתיעוד ניתן לראות את הלוחמים פורקים מהרכבים לעבר היעד דרך רחובות הקסבה. הלוחמים, מגיבים בירי לעבר חמושים במרחב שפתחו לעברם באש".

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: "לוחמי הימ"מ בפעילות משותפת עם כוחות צבא והכוונה מדויקת של שירות הביטחון הכללי, סיכלו הלילה יעד מרכזי ופגעו בתשתית הטרור אשר ביצעה לאחרונה שורת פיגועים לעבר יעדים ישראלים. הודות לפעילות המהירה והנחושה של הלוחמים, שהתמודדו באומץ לב עם ירי החמושים שבוצע לעברם, הצליחו הכוחות לבצע את המשימה בהצלחה.

"היחידה הלאומית ללוחמה בטרור של משמר הגבול (ימ"מ), בשיתוף כלל גורמי הביטחון תמשיך לפעול נגד הטרור בנחישות ובכל מקום שתידרש במטרה לשמור על ביטחון אזרחי מדינת ישראל".