אחרי החיסול בלב טהרן: ישראל מעלה את הכוננות בעולם

בישראל נמנעים מלהגיב על חיסולו של הקצין הבכיר במשמרות המהפכה, אך נערכים לתגובה איראנית, גם מבחינת הנציגויות הישראליות והיהודיות בחו"ל, וגם מבחינת אפשרות תגובה מהצפון. באופן פרדוקסלי, מי שהיה צריך להוציא את פיגוע הנקמה - הוא בדיוק מי שחוסל

זמן צפייה: 01:04

ביום שאחרי החיסול המהדהד בלב טהרן, האיראנים הערב (שני) מבולבלים, מפיצים הרבה פייק, כמו למשל הדיווח על כך שהם לכדו את המתנקשים. בישראל נמנעים מלהגיב לפרסומים על חיסולו של סיאד חודאיי, הקצין הבכיר במשמרות המהפכה, אך נערכים לתגובה איראנית, גם מבחינת הנציגויות הישראליות והיהודיות בחו"ל, וגם מבחינת אפשרות תגובה מהצפון.

באופן פרדוקסלי, מי שהיה צריך להוציא את פיגוע הנקמה - הוא בדיוק מי שחוסל, והיה זה שביצע את כל ניסיונות הפיגועים והניסיונות לרצוח או לחטוף ישראלים. הכוננות בישראל מפני פעילות איראנית היא גבוהה ממילא, והמטרה היא להקדים את איראן - כפי שנעשה לכאורה עם חיסולו של איש משמרות המהפכה.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-2305222112' autoplay='0' credit='' desc='היום שאחרי החיסול' poster='' kid='1_fogq46xr' duration='112']

נשיא איראן, איברהים ראיסי, אמר מוקדם יותר היום כי ארצו תגיב על החיסול, והביע את תנחומיו למשפחת הקצין: "אלה שהובסו בשדה הקרב על ידי הכוחות המגינים על המקדשים הקדושים של המוסלמים השיעים בסוריה, מביעים את תסכולם מהתקפות חיסול מסוג זה. אין ספק שהנקמה על דמו של השאהיד הגדול בהחלט תגיע".